06 märts 2012

Mullatoidule

Väärtuslikud hetked TÜ Kliinikumi koridorides veedetud. See koht ei ole endiselt minetanud oma sarmi minu jaoks ning sinna võiks iga kell tagasi minna - rõõmuga. Lisaks kohalikele pärismaalastele ja mõningatele omal ajal siia vägivaldselt sissetunginutele on tekkinud viimastel aegadel aga nähtavasti ka kolmas kontingent, keda maja peal kohata - nimelt tundub, et näiteks täna oli kohale sõidutatud bussitäis Pekkasid ja Jarisid ja teisi taolisi tegelasi, kes kõik kenasti rivis Eesti meditsiinisüsteemiga tutvust tegid. Olid nad nüüd uroloogi või veresoontekirurgi juurde, tont seda teab, ja ega ei huvita ka, ausalt öeldes.
Võib-olla see ongi varsti meie tulevik. Et soomlased tulevad siia ja meie omakorda läheme kuhugi Bulgaariasse või Ukrainasse oma luid-konte lappima...
Igatahes homsest algab minu kurikuulus testperiood selles osas, mis puudutab toidu manustamist. Pakun välja, et kärsatan läbi nii mõnegi blenderi ja saumikseri. Taas kord:D Ja minu jaoks ei ole lohutus, et süüa võib ikkagi kõike, sest olgem nüüd ausad, kui ma ka ühe kena poolverise fileetüki pudruks lasen, siis midagi nauditavat sellest vaevalt et enam järele jääb:). Või pelmeenidest. Või shnitslist. Või ahjukanast.Või röstitud krevetisaiadest.
Lohutama pidi mind vist minu eitav vastus arsti küsimusele: "Kas te olete õpetaja?"
Et siis niigi hästi.

P.S Ma arvan, et see on puhtalt reklaamimaffia kättemaks, sest just nimelt kahe hiljutise telereklaami osas olen olnud (põhjendatult!) kriitiline ning nüüd maksab see end valusalt kätte:DDD

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar