22 mai 2012

Nõutu

Ma panin lõpuks ometi käest raamatu, milles tegelased alailma olid:

lasnud midagi teha

kasutanud ripsmedušši

otsinud hambaarja

... ja kindlasti midagi veel, ent ma kahjuks ei märkinud kõiki "vahvaid" väljendeid üles:(
Tegemist oli noorteromaaniga ning edaspidi ma luban, et ei pöörita enam silmi, kui noored just nimelt sedamoodi kirjutavadki. Sest mida enam ma lugesin, mida kõike nad on lasnud teha, jäin ma mõtlema, et pagan küll, äkki see ongi lubatud?! Sõber Google on muidugi ka tore abimees, sest kõnealust väljendit guugelgades hakkas silma, et tõesti-tõesti vahel nii kirjutataksegi...Näiteks on seda ette tulnud buduaaris, mingisugustes BMW ja Nissani foorumites, ja muidugi pupsu-nupsu ja perekooli taolistes kohtades, kus nagunii emadel on kodus tibud ja kuused ning kus ainus võimalus ellu jääda on neil, kes LASNUD teha maovähendusoperatsiooni või LASNUD panna kunstripsmed või LASNUD teha spray-päevitust.

Heakene küll, ma olen tegelikult hirmus vaba eelarvamustest seoses äsjamainitud teemadega:D

4 kommentaari:

  1. Kas tegemist oli Chris Kala teosega "Ebaõnnestunud" ?
    Seda lugedes häirisid mind ka igasugused napakad kirjavead, mistõttu ei saanud kohati raamatussegi süveneda vaid otsisin kirjavigu.

    VastaKustuta
  2. Ei, see ei olnud "Ebaõnnestunud", aga vähemasti ma tean nüüd, et seda ei ole põhjust kätte võttagi:)
    Tegelikult pidasin silmas raamatut "Peaaegu inimene", autoriks Mare Sabolotny.
    Aga selles osas on sul õigus, et seesuguste raamatute puhul tekib ühel hetkel see, et hakkadki ainult vigu otsima, püüad mõista, et kui jaburaks need vead veel minna saavad (no üks asi on nn näpukad, aga osad neist vigadest ei liigitu ju näpukate alla...).
    Kurb.

    VastaKustuta
  3. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  4. "Ebaõnnestunud" on raamat, mille pealkiri kirjeldab suurepäraselt raamatut ennast. Mõtlesin, et loen selle siiski läbi, aga ei suutnud... Ma ei kujuta ette, mida seda kirjastaja suitsetanud oli, et ta pidas heaks noorteteoseks 350-lehelist juttu sellest, kuidas Coca-Colat juuakse, mis riideid selga pannakse ning milliseid sõpru või staare mingil järjekordsel lahedal peol kohatakse. Piinlik oli lugeda. Kahju oli nendest puudest, mis raamatu jaoks maha võeti.

    "Peaaegu inimene" oli... Peaaegu. Kirjavead on muidugi ka piinlikud, aga vähemalt kannatas seda raamatut ajaviiteks lugeda. Kuigi lõpp oli taaskord nii napakas ning peategelane muutus iga mööduva lehega aina kummalisemaks.

    VastaKustuta