04 juuli 2012

Kui mina...

... Tamme ürditalu tooteid linna peale otsima läksin, oli nende tooteid viljandlastele vahendanud pood kaotsi läinud. Ilmselt. Mina ka ei tea seda asja nii täpselt.

Õige eestlasena ma loomulikult algul ei saa vedama ja pärast pidama ja igasugu uusi ärisid mina enamasti (väheste eranditega) tudeerima ei lähe. Ma pean ikka enne mitu aastat poeuksest mööda kõmpima ja kahtlevaid pilke vaateaknale, seejärel poesildile saatma. Tagatipuks tuleb veel internetikodule silm peale panna, et kas ikka on mõtet minna. Mine sa tea...

No mina sellist poodi ei ole varemalt teadnudki ausalt ütelda. Näinud ka ei ole. Aga kuna häda on ennegi Mae kaevu ajanud ja kõik muud jamad sinna otsa, siis ma olude sunnil pidin seda poodi ikka täna otsima minema.
Poel na imelik nimi ka, virtuaalset kodu ei leidnudki, ma siis otsisin huupi oletatava aadressi järgi.


Mu meelest oli sinna, kus see pood nagu o l e k s võinud olla, hoopis pesa sisse seadnud kohalike hirm ja arm kohtutäitur (see "lemmikum", kui ma oma tööpostilt meenutan). Igaks juhuks ma nina sisse ei pistnud ja kammisin hoopis teisi selliseid kohalikke tooteid müüa võivaid ärisid.
Tulutult.

Igatahes, kes te suvel usinasti laatasid ja muidu vahvaid kohti külastate, kui teile jäävad selle talu tooted näppu, siis tasuks neid omandada küll. Minu eriline lemmik näiteks on Särtsusool.


Aga ka ürdiõli. Ja üldse on neil vahvaid tooteid, mis lisaks heale maitsele ka kenad välja näevad.

Paraku jääb rõõmuks mulle vaid kujutluspilt sellest, kuidas Helga oleks seda purki kahe sõrme vahel hoidnud ja kahtlustavalt alt ja pealt poolt uurinud. Seejärel oleks venitanud oma ühe kõige umbusklikuma jeäähi ja halvemal juhul koju jõudes purgikese tagumise sahvri kõige pimedama riiuli kõige kaugemasse nurka lükanud... Või siis ikkagi mõnikord lihale näpuotsaga peale sipsutanud. Tont teda teab ju:)

Tänased boonuspunktid said üksmeelselt jagatud Viljandis hansalaadal Tamme ürditalu tooteid müünud noormehele - nagu näha, hästi müüs! Suisa nii hästi, et ma ei suuda neid nii tihti ja nii palju endale hankida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar