06 juuli 2012

Saabus esimene sünnipäevakink

Kui nüüd lühidalt lugu kokku võtta, siis on kõiges süüdi Johanna Maria ema. Kes nähtavasti ise ei teagi, et ta süüdi on.
Igatahes ma vaimustusin sekundipealt ideest omada samuti mõnda kiiktooliliste suguseltsi kuuluvat isendit. Ideaalne koht pärastlõunaseks tukastamiseks (nali!), aga ennekõike siiski trükkimiseks (mitte-nali!). Just, te arvasite õigesti - järgmist käsikirja alustan ma nimelt sellest toolist. Nagunii on mul patoloogiline vajadus kogu aeg end kiigutada-kõigutada, isegi raamatut lugedes, mõni asi siis trükkimise ajal sellega tegelda. Ma muidugi veini joomisega pean selles ettevaatlik olema... Jah, see mure on veel vaja lahendada, aga muidu on teine kenakene küll.

Ah jaa, ei saa jätta märkimata, et pärast pikki otsinguid millalgi hilissügisel/talvel, ma jätsin kiiktooli omandamise mõtte mõneks ajaks soiku. Nagu ka J.M. märkis, siis see ei ole kergete killast ülesanne. Ma olin natuke isegi nagu heitunud, aga küllap kerkis sel ajal uusi ja paremaid muresid. Aga sõbrad naabervallast panid muidugi kõik tallele. Vello mööbeldas ja kvaliteedikontroll Anneli andis oma dobro, nii et peaks vinks-vonks asi olema:)

Mu uus kullake ei ole veel õigele korrusele ja õigesse tuppa jõudnud, seepärast siis üks kiire ülesvõte tema esimesest saabumisest.

6 kommentaari:

  1. Ajeeeee! Tuleb ka uue pereliikmega tutvuma tulla ja liigudki ei teeks paha ;)

    VastaKustuta
  2. just-just! eks neid liigutamist vajavaid asju ole juba ka omajagu kogunenud:))

    VastaKustuta
  3. Juhtus nii, et mina kuulsin eile head uudist ja paistab, et sulle võib õnne soovida - tubli tüdruk! Me juba ammu ootasime;)!
    L.

    VastaKustuta
  4. Vahvi aga ema, va kurjajuurt;) aga tool on kadedakstegevalt kobe. Ja saan aru, et õnnitlused on päevakorras! Mõnusat kiikumist, kirjutamist ja rose'tamist!

    VastaKustuta
  5. Oo, ma tænan heade soovide eest!!! Pæikest sulle! (meil seda pole igatahes, as always:D)

    VastaKustuta
  6. to L.
    Hæid uudiseid on mitmeid, ei tea kyll, mida silmas pead, aga kui seda, mida mina møtlen, siis aitæh. Tuleb-tuleb varsti, enam ei pea kaua ootama;)

    VastaKustuta