08 august 2012

Suure-Kõpu mõis

Suure-Kõpu mõis, kuhu tänavu vist enam pääsemiseks Unustatud mõisa mängu kaudu võimalust ei ole, on minu lemmik. Muidugi. Ma olen seal ju koolis käinud.

Mina ise käisin seal viimati, kui kõik veel üpris värvilõhnaline oli. Lisaks oli mul seal orienteerumisega raskusi, sest ka mõned ruumid-uksed-käigud olid taastatud algupärandi järgi, seega teisiti kui minu koolis käies. Hea mõte minu kaasaegsete segadusse ajamiseks:)
Nüüd on vaatepilt sootuks teine ja kel võimalust, siis astuge kindlasti läbi. Elamus on garanteeritud.

Kõpu mõisast rääkides ei saa loomulikult üle ega ümber viimaste omanike järeltulijast Wolf-Dietmar von Strykist, kes on abielus minu kunagise kunstiõpetaja Elmaga. Ühe artikli nende kohta leidsin Elukirjast.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar