21 detsember 2012

Grand Rose

Ega mul vist ole mõtet siia kuigi palju pilte laduda, sest kui ma ei eksi, olen seda juba kunagi teinud ka. Aga Saaremaa võlub ju ikka ja jälle, Grand Rose eriti.


Võtame siis ette ainult erinevused varasemate kordadega. Juuresoleval pildil nähtuav tuba oli tuba nagu ikka, selle vahega, et meie sealviibimine jäi seekord üürikeseks, good for us:) Lihtsalt tänu osadest seinakontaktidest kadunud elektrile (millega seoses meenuvad mulle koheselt Toodo kurikuulsad lausungid!) oli põhjust ümber kolida. Deluxe tuppa. Millest ma muidugi pilte enam teha ei viitsinud, sest ma kavatsesin ikkagi puhata. Et teinekord, kui tahate lisatasuta paremat tuba saada (kuigi GR-s teil sellist vajadust tõenäoliselt ei teki, aga mõnes kohas v õ i b küll vaja minna), siis teate, kuidas toimida.
Deluxe´i ja standardtoa vahe esmapilgul: vann otseloomulikult!, sussid, mõned nipet-näpet hügieenitarbed, puudub klaassein toa ja vannitoa vahel, imposantne antiikse väljanägemisega kummut ja paar eriti ilusat maali. Njaa, rõdu ka, ent sellest on talvel vähe kasu.




Üks tõsiasi, mis teile näitab, mis masti hotelliga tegemist on, on kahtlemata mõningate tähtpäevade puhul meelespidamine. Ütleme nii, et kui sünnipäeva puhul sa üldjuhul tead midagi oodata, siis jõulude puhul ei hakka lootmagi. Seda mõnusam ja südantsoojendavam on leida hommikul pika koridori peal lõbusad jõulusokid rippumas. Tõsi, need kuulusid küll vist ainult lastega külastajatele. Oijah, oleks teadnud, oleks oma soki koju võinud ju jätta...




Mis veel teistmoodi oli?
Hoolitsuste nimekirja oli lisandunud Garra Rufa kalahoolitsus. Teate küll, need pisikesed kilukesed, kes teie paksenenud tallanahka näks-näks-näksivad. Neid eelmine kord ei olnud, mu meelest.
Huvitav, kui mitu neist pärast igat korda sussid püsti viskavad? Kus need loomakaitsjad nüüd on? Jalgupidi vees?

Jumalik idee, mille eest GR-le eriti rasvased plusspunktid lähevad, on muidugi spaabaari tekkinud sushid! Esiteks, olen ma nii ehk naa vaimustuses nende ideest rakendada töös olevat kööki maksimaalselt. Kui sa juba hoiad need inimesed palgal ja sul tehnika olemas on, miks siis mitte sama maja piires pakkuda hüvasid roogi ka veekeskuse osas?! Millegipärast tundub see mitmete veekeskuste jaoks ulme olevat...

Kullakesed, see on teie raha ja teie kasum, kas pole? Mulle on juba varasematel kordadel meeldinud Rosaariumi menüü. Meeldis ka sel korral. Ent sinna üllatuslikult lisandunud sushivalik oli kirsiks tordil, ausalt.

Veel üks tähelepanek. Te kõik teate, et on olemas igasugu pakette ja kauneid lubadusi erinevate hotellide/spaade puhul, kus teile tõotatakse pudel vahuveini. No vaevalt, et te pelgalt selle lisaväärtuse pärast ühe või teise koha valite, aga kui juba, siis juba, eks ole. Te võite küll imestada, ent Eestimaa peal on kohti, kes selle pudeli vahuveini all peavad silmas seda nn suveniirpudelikest, no seda nööpnõelasuurust asjandust. Olgu seega siinkohal kohe öeldud, et Grand Rose ei eksinud ei pudeli suuruse osas ega esinenud ka kõige viletsamate markidega.
Ühel korral oli vahuveiniks Pierlant, igati minu maitsele kusjuures. Teisel korral Pere Ventura Cuvee Especial, mis oli ka omamoodi kenake. Nii et ka selles osas kiitus!

Tegelikult on Grand Roses uuendusi veelgi. Nende puhul ma sõna võtta kahjuks aga ei saa. Veel mitte. Nagu ma aru olen saanud, siis tuleb neli uut sauna. Meie saime näha neist esimese valmimist, palehigis töötavaid mehi ja viimasel päeval see va kadakasaun nagu sai enam-vähem valmis ka. Kahjuks mitte piisavalt, et me ise oleks seda proovida saanud. Välja nägi küll kena:) Ülejäänud kolme kohapealt jään esialgu igasugused kommentaarid võlgu. Küllap aeg annab arutust....


 Võrdleme ikka jõulupuid ka:) Viletsa ülesvõtte peal võib aimu saada Kuressaare omast. Meie oma hetkel kõrvale panna ei ole, aga te võite alati guugeldada!


Kas te arvate, et ma mõne vinoteegi märkamata jätan?
Ei jäta, pole isegi sellist hirmu mitte!


Sama palju, või enamgi veel, kui on Saaremaal spaasid, on seal ka teisi minu mõistes kenasid kohti - antiigiärisid.
Nende läbi tudeerimiseks tuleks eraldi nädal võtta...



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar