24 detsember 2012

guugel-muugel

Vähemalt paar korda nädalas leian mõne vahva otsingusõna või fraasi, mida guugeldades siia blogisse jõutud on. Ütleme nii, et see väljendite seltskond on äärmiselt kirju ning mõnikord ei tea isegi, kas nutta või naerda, rääkimata sellest, mida see täpsemalt tähendada võiks:)
Mõned väljendid on ilmselt seotud koolitöö vms uurimusega. Omaette teema on muidugi ka erinevate raamatute lühikokkuvõtted, harvemini arvustused.

Mitte kunagi ei viitsi ma neid üles märkida, kuid nüüd proovin algust teha ja loodetavasti suudan ka piisavalt usin olla:P
Kahju, et kõiki varasemaid enam meenutada ei suuda.
Aga kogunevad näited on siis sellised:

- "aga mu lõunaleib jäi sinna taskusse"
- "panen sulle jalge vahele"
- "miks lätlastel kuus varvast on"
- "kus elavad päkapikud"
- "paha peletama"
- "jaanika sünnipäev november 2012"
- "LAPS LOEB RAAMATUT LAUA TAGA"
- "minu lapse blogspot"
- "ära hõiska enne õhtut tegelik tähendus"
- "väga paks päkapikk"
- "cheers kiikuv tugitool"
- "minu maailmameri aime hansen"
- "targad lapsed rumalad"
- "kaka junn"
- "eile näin linnavahel manni ma"
- "kyckling kolinal"
- "erootilised laused sms"
- "pullimuna luuletus"
- "elusõnalane"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar