05 jaanuar 2013

"Mmuah"

Külalisena jätkab maias Jaanika

Asukoht keset Tallinna linna, Gonsiori tänava alguses. Asub üsna rahvamasside keskel, kuna seal lähedal marsuuttaksode peatus ja trollide peatused. Saab nii otse tänavalt sisse astuda, kui ka Tallinna Kaubamaja I korruselt läheneda.
Seekord suuremat söömist minu kõht ei vajanud. Kuna kohviku asukoht
on ideaalselt minu trajektooril, satun sinna periooditi. Tavaliselt söön seal pannkooke, mis on maitselt head. Salatite puhul olen pettunud. Aga seekord valisin dessertide seast ja valikuks osutus:
Lumepallisupp.
Viimati sai seda söödud lapsepõlves, usun, et u 20 aastat tagasi.
Liialdamata.
Teenindus oli sel päeval aeglasem, kuna rahvast jõulueelsel perioodil palju. Ja siis ta tuli - oli tõesti pallisupp :)

Hiiglama suur pall. Alguses tundus maitsetu peale esimest ampsu, liiga selline tuim. Piima-munakissell magus, vanilline. Aga koos - lihtsalt imepärane, mis maitsed mu suus hakkasid tantsima. Ikka ja jälle leidsin oma lusika palli seest. Ei olnud ta midagi tuim ja maitsetu.
Tõesti hea.
Kes soovib lapsepõlve maitseid meelde tuletada, julgen siiralt ja kõhlemata
soovitada. Mina ei pettunud. Sattusin lausa ekstaasi, kuna ei osanud arvata, et see maitse endiselt nii jumalik on.
Mäletan lapsepõlvest, et ükskord sai seda nii palju söödud, et hingata ei saanud ja ahmisin aknal õhku. Ega seekordki muutusi ei olnud. Ainult, et seekord sai ägisetud Kaarli kirikus kontserti nautides.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar