06 jaanuar 2013

Restoran "Cru"


Jätkab Jaanika...

Ma ei saa kirjutamata jätta, et peale tollekordset külastust, millest sai
eelmisel korral kirjutatud, olen aeg-ajalt maia tüdrukuna sinna tagasi
sattunud ja maiustanud toda sooja iirisekooki lausa kahel korral.
Loomulikult lattega :) Linna parim, ausalt.
Ja ei saa ka kiitmata jätta teenindust, stabiilselt suurepärane, meeldiv.
Toredad noored inimesed, kes tõesti jaksavad ja tahavad meid /kliente/
rõõmustada.
Alati mõtlen, et kui saan sõbrannadega kokku, kes harva käivad kuskil
vanalinnas kohvitamas, et kuhu võiks seekord minna - leian ennast Cru
kangialuse lähedusest.
Seekord mõtlesin, et proovin mõnda muud magustoitu.
Sõber tellis minu soovitusel muidugi sooja iirisekoogi. Ta ei pettunud. Ja
seekord oli iirisekreemi ikka ohtralt!
Minu valikuks osutus seekordse magustoiduna: tsitruseline juustukook a`la
CRU.

Tsitruseline oli. Juustune oli. Marjad suured ja lopsakad. Aga seekord oli
minu üllatuseks, Cru ikka üllatab, raamidest välja tuldud. Põhi oli toodud
eraldi juustukatte kõrvale. Tundus, et täisteranisuküpsisest. Ehk siis
rahvasuus tuntud kui nö Digestive küpsistest põhi. Ja see kreem , mis oli
ümbritsetud marjadest, martsipanine.
Taas väga hea magustoidu valik nende menüüs.
Nii et, järgmise kohtumiseni, juustukoogike :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar