08 veebruar 2013

Lõppenud on päevad...

Ma nägin täna telerist reklaami, mis mu hallides ajurakkudes punase plahvatuse esile kutsus. Jyskil on miskine tekstiilide vms kampaania ja hinnad ilusamad kui kunagi varem. Või midagi sellist.

Ma olen ka ühe korra Jyskist voodipesu ostnud. Sellise ettevaatamatu sammuga sain ma hakkama vist kogunisti möödunud sügisel alles, küllap seni oli mul siis piisavalt oidu voodipesu mujalt osta. Igatahes sügiskaamose käes vaeveldes ja ilmselges meeltesegaduses mina sealt punase voodipesuga väljusin, ise veel rahul olles, millise hea ostu ma tegin. Baaah!

Ma ei tea enam väita kui ilusad unenäod mul tol ööl olid või kas neid ülepea oligi. Hommikusöögilauas olin ma tiba nõutu ning tol tähelepanuväärsel päeval läks mu pilk korduvalt küüntele. Mu küüned ei ole teatavasti vaatamisväärsus iseenesest, aga midagi oli siiski teistmoodi. Natuke. Nende tähetund oli tulnud. Lasin rõõmsasti, veel!, peast läbi, mis ma eelmisel päeval süüa olin teinud (ega juhuslikult midagi punapeedist?) või et ega ma mingitel müstilistel asjaoludel pole käsi seljankapotis pole hoidnud.
Aga mis sest ikka - päevased kätepesud ja seep ju lõpuks avitasid, kuigi tunnistagem, et müsteerium jäi endiselt õhku.

Järgmisel päeval, mil müsteerium oma piire juba oluliselt laiendanud oli, said kõik küsimused vastuse. Nii mu punased küüned (kas ma kratsin öösel voodipesu???), miks mu valge öösärk üha roosamaks muutub ning last but not least, miks mu abikaasa kahtlaselt punaseks läinud on hommikuks.
No ja ka voodilina, mis oma sünnihetkel kindlasti punast värvi ei olnud, hakkas ka kahtlaselt seda karva minema.

Okei, sellega oleks see saaga võinud lõppeda. Inimesed said ju lõpuks oma õige tooni tagasi ja ööriided ka enam-vähem, ent ei, see oleks liiga lihtne lõpp Jyski voodipesule olnud. Jyski voodipesul on teatavasti iseloomu.

Nali jätkus pesumasinast tulekuga, mil sealt tuli mingi haleoranžikas narts välja. Narts, millel küll värv kadunud, see-eest aga pesumasinast boonusena saadud tumedamad triibud ja jutid, kunstiteos suisa. Ja pioneeri ausõna, et ma ei pesnud seda 90 kraadi juures. Ei, ega sellestki veel küll olnud - selleks et kortsud välja triikida, oleks tarvis teerulli olnud ja isegi see oleks lõpuks rulle laiutanud ja alla andnud.
Jaa, nüüd edasi tuli muidugi minu prohmakas, kuna ma ei ole viimased 20 aastat voodipesu triikides tõepoolest triikraua kuumuseastet pidanud eriti ümber reguleerima, siis ei süvenenud ma ka seekord sellesse. Raudselt mingi kaks pügalat oli, mis ei tohiks ühele harju keskmisele tekikotile või padjapüürile ületamatuks takistuseks olla. Aga vot just nimelt oli. Nii et nagu üle keha punastamisest ja pleekinud nartsudest veel vähe oleks, lõppes see odüsseia ka mõnusalt piraka auguga.

Seega minge jah kõik ja ostke Jyskist igasuguseid tekstiile! Ostke kohe hulgim, sest neid ostes võite ette kindel olla, et need on enamasti ühekordseks pruukimiseks:)))

Saabuva sõbrapäeva puhul soovitan kohe mitu komplekti punast voodipesu osta!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar