14 märts 2013

Garderoobi-tädike

Ennevanasti oli märts kiida teenindajat kuu, võib-olla on tänaselgi päeval. Kohati muidugi tundub, et see kampaania (või kuidas seda nimetama peakski?) on mingi kitsama ringi rabelemine, kuigi ega ma pole süvenenud kui paljud ettevõtted asjas osalevad. Kõrvalt vaadates lihtsalt tundub nagu oleks ühed ja samad ja igal aastal topivad ka ühed ja samad oma asutustes neid plakateid ja plagusid ja ankeedikesi jms nähtavale kohale.
Nad võivad ju hästi teenindada, aga võlts maik on sel kõigel ikka man, kas pole?

Ma kiidan hoopis ühe sellise asutuse teenindajat, milline usutavasti asjas otseselt ei osalegi. Ja teenindajat, kes vaevalt sloganile "märts on hea teeninduse kuu" üldse mõelnudki on. See on meie tervisekeskuse garderoobi-tädi, aga võib-olla on ta hoopis registratuuri-tädi ja 2in1 töötaja. Samas, kas keegi üldse selles majas enam registratuuri kasutab? Ma ise pole sealtkaudu arstiaegu pannud või infot otsinud küll juba jupimat aega.

Igatahes see vanem proua, kellest esmapilgul ootaks, et saad kolinal sõimata (no ta ei ole just kõige õrnema hääle ja ingellikuma olemisega), suudab igakord anda aplausi väärt etenduse. Vähemasti kehtib see juhul, kui seal majas liikuda lastega ringi.

Punkt 1. Ta suhtleb enamuse ajast üldse lapse, mitte sinuga. Kiidab last, et too ema või isa on kenasti arsti juurde toonud, sest nood teatavasti ju hirmsasti kardavad üksi tulla. Ikka tuleb neil kätt hoida ja ja nendega kaasa tulla.

Punkt 2. Üleriideid vastu võttes arutleb ta lapsega, et ei tea, kas peaks andma kaks eraldi numbrit, sest emade käekotid teatavasti... no need on pungil kõike ja seal kipuvad numbrid ära kaduma ja oleks ikka kindlam lapsele eraldi number anda.

Punkt 3. Kui ta näeb last hoidmas sõrme otsas seda vatipadjakest, mis pärast vereproovi võtmist antakse, siis paneb ta käed puusa (see tuleb tal eriliselt hästi välja muide!) ja kuulutab valjuhäälselt (tal neid detsibelle ikka jagub): "Nii! Mis nüüd järgmiseks? Ega ema/isa ei ole midagi unustanud? Kindlasti on, järelikult peab talle meelde tuletama, et preemiat on vaja. Nüüd tuleb siit majast välja astudes tingimata poodi minna."

Need on tema levinumad leivanumbrid, eks tal ole teisi ka, aga ega kõik ei ole nende aastate jooksul meelde jäänud ju. Nii et tõeline raudvara meil siin tervisekeskuses.  Sellist maiuspala ju ei oskaks oodatagi, sest üldlevinud arusaama kohaselt on superteenindus ainult udupeenetes erakliinikutes  (näiteks Elite erakliiniku omast olen ma korduvalt jutustanud, on seda veebiavarustes teisedki teinud).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar