20 aprill 2013

"Ma nüüd lähen"


Tähelepanelikumad teist on juba märganud, et ilmunud on üks uus raamat.

Minu jaoks oli tegemist omal moel katsetamisega, seekord siis pigem midagi noortele, kuigi ma hetkel ei ole küll päris kindel, kas samamoodi arvavad ka kirjastus ja raamatukauplused - seal ilmselt noortekirjanduse alla see raamat ei liigitu. Ent mina olen hoiatanud:)


Ja muidugi aitäh Evale, kes kinnitas mu esialgse pealkirjavaliku ning tõendas, et selles vanuses just nii see ongi:)

Eilne päev oli olulise tähtsusega veel muulgi moel, kes teab, see teab ja hoiab pöialt.

3 kommentaari:

  1. Mina vist ei tea, pöialt hoian ikka ;)

    VastaKustuta
  2. Noooh, ja kus on book giveaway ;-)
    Igatahes, braaaavo! Mul on Eestis vaja korralikult raamtupoodi tühjendada.

    VastaKustuta
  3. Giveaway´d tahtsin teha oma blondide hetkede teemas, aga sinna ei taha kuidagi õiget pakkumist tulla, nähtavasti käib blonde vähe siin blogis:D
    Kui muud üle ei jää, siis tuleb uus asi välja mõelda, ent ma ei ole hetkel kuigi loomingulises meeleolus vist :D

    VastaKustuta