01 mai 2013

Hullud järvetiirul

Täna oli palju hulle liikvel, ikkagi, 1. mai ju eks ole.








Sorry, sametülikonnas tüüp, sina väärid tänaseid maksimumpunkte ja need ma ka sulle annan, aga kahjuks pildile sa ei jäänud:(

Lisaks Rentsi varba-teemale... , kellel kuskil jalatalla all mingi punnianomaalia, siis teadke, et see on teil ilmselt varbavahejalatsite kandmisest. Mingi moodsa aja haigus, ent näib siiski paika pidavat.

2 kommentaari:

  1. 1) sport on saatanast ja kuidas ma siis lähen nii avalikult oma sõnu sööma:);
    2)jooks pole minu jaoks - ma kõnnin seda maad;
    3)mul on järvetiiruks üks teine nädalapäev ja see ei ole seni 01. maiga kokku langenud (õnneks);
    4)vahuvein ootas kodus;
    5)rada on sel ajal ju ropult rahvast täis, mulle meeldib privaatsus.

    Kas oli ammendav vastus:P?

    VastaKustuta