20 mai 2013

Vägikaikavedu lõppes

Minu printsipiaalne vägikaikavedu KMAga lõppes täna pärast pikka ja vaikivat sõda alistumisega. Lihtsalt ma sain seni kõik mobiil-id-ga suurepäraselt tehtud ja ei vajanudki õigupoolest seda plastiktükikest (kuigi see mul olemas oli). Igatahes on mobiil nii ehk naa mugavaim ja kiireim viis oma elektroonilisteks asjatoimetusteks.

Nähtavasti aga aeguvad ühel päeval ka selle sertifikaadid ning ainsaks lahenduseks on osta uus sim-kaart. Mille hankimine nii viimasel minutil on loomulikult võimalik ja mida ma ka rõõmsasti tegema läksin. Minu õnneks - ja nüüd tuleb rubriik "Kiida teenindajat", kuigi ei ole märts - alustas klienditeenindaja juttu just sellest otsast, mis puudutas uue sim-kaardi  aktiveerimist Politsei- ja Piirivalveameti lehel... kasutades id-kaarti, eks ole. Et kuhu me jõudsimegi? Ah jaa, et mis mu id-kaardi vigastus on?

Ikka see vana kiibijama. Kusjuures ma ei ole nõus end süüdi tunnistama, sest mu id-kaart on üks hellemini ja hoolsamini hoitud asju üleüldse. Kindlasti ei ole see kusagil ligunenud, vettinud, mõnes masinas käinud või kantud lopsaka tagumiku peal pükste tagataskus kenasti kaardus. Ja ometi ei funka see juba aastaid, kuigi näiteks ühtegi pangakaarti ei ole ma samal põhjusel kunagi pidanud enneaegselt välja vahetama. Ja mina ei funkand seega seni üldse KMA poole astuma.
Aga olgu, nad suutsid mu nurka suruda. Nende võit, seekord. Ent mõnda aega tuleb mul siiski kõigi tavapäraste mugavusteta läbi ajada, ühtlasi teile kõigile ohtralt võlgu jäädes ja kõik oma maksed maksmata jättes :P

Unlike: KMA klienditeenindaja
Like: Elioni klienditeenindaja Liisi

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar