09 juuni 2013

Millal see juhtus...

...et ma enda jaoks teadvustasin Samose? Küll mulle meeldib kõiksuguseid sündmusi ja teetähiseid täpselt dateerida, seekord kuupäevaga jään aga raudselt hätta. Küllap ka aastaga.

Aga ma mäletan näiteks aega, mil suur osa välismaailmast jõudis koju kätte peaasjalikult kaabeltelevisiooni vahendusel, teenusepakkujate osas oli valik märksa kesisem ja tegijateks olid saksa kanalid. Ma arvan, et mingid RTL ja SuperRTL ja mis need kõik olid. Ja siis, see oli tubli 90ndate keskpaik ja sutsu edasi, üürgasid telepurgist pidevalt saksa šlaagrid - no oli väärt muusika :))) Ma võiksin veel sellest perioodist nii mitugi nime siia üles laduda, täiesti guugeldamata kusjuures: Andrea Berg, G.G. Anderson, Andy Borg, Michelle,  Roland Kaiser jne.

Noh, kõlas tavaliselt, eks ole. Ja siis oli seal veel üks must särasilm ja päikseline kreeklane, kes oli pidevalt kogu vahmiiliga kohal ja laval. Igatahes kaks poega kindlasti, aga mu meelest veel mingeid naisinimesi ka. Küll laulis ikka ilusti. Olid ajad, olid majad.

Mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Niisiis, Costa Cordalis ja üks paljudest lauludest "Der Wein von Samos", kõik head asjad ühes laulus koos. Kindel, et Samos salvestus mu kõvakettale just sealt ja selle mehe heleda lauluhääle abil.

Tõsi, ega ma hetkel sellest laulust suurt midagi ei arva ja ma ei saa öelda, et hirmsasti teil kuulata soovitan, aga tõe huvides olgu siiski imeilus salvestus 1979. aastast olemas.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar