15 august 2013

Kui ma olin juba seitse õunapirukat ära söönud...

... mõtlesin, et oleks ikka võinud kohvi ka kõrvale teha.

Tegelikult aga on mul lihtlabane küsimus. Miks wordpress käru paneb? Ja mis süsteemi alusel see jama aset leiab? Nimelt kui ma suvatseks uskuda oma blogrolli, siis peaksin tõdema, et Tafkav on kahe nädala eest ilmselt ümberilmareisile läinud (kuigi jah, ma tean, et reaalselt on ta vahepeal ikka postitanud nii mis mühiseb). Ja Ritsik on nähtavasti samuti oma kodu hüljanud ja minema kõndinud (kuigi ka tema ei ole seda teinud). Ja samas teiste wordpressis pesa omavate kaaskondsete postitused ilmuvad ometigi kribinal-krabinal ka mu blogrolli.

Nii ei ole ju võimalik rallit sõita?

P.S. Õunapirukad ei puutu tegelikult absoluutselt asjasse, aga mul lihtsalt viskasid üle kõik need teised, märksa igavamad pealkirjad :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar