08 august 2013

Miljonit veel ei ole

Arvestades mu viimaste nädalate fortuunaõnne, peaks see miljon juba ammu mu kontol olema. Tõsi, ma pole endiselt vist veel ka ühtegi lotopiletit ostnud :D Ja seniks kui ostmiseni jõuan, on tähtedeseis kindlasti kardinaalselt muutunud. Või siis on käimas äge perseiidide sadu ning mingit seisu ei ole nii ehk naa :)

Igatahes tegi Tafkav otsa lahti.

 
Sellele järgnes hansapäevade tagasiside (seega, täitke ikka igasuguseid tagasisideankeete, eks).
Ja nüüd veel ajakiri Regina, milleni ma puhtalt tänu Kairi kutsuvale kaanepildile jõudsin :)
Mis järgmiseks?

P.S. Tegelikkuses on Mae suhted rahaga umbes samad, mis Aunastel. Nii et ärge muretsege, ma ei oota miljonit :)

2 kommentaari:

  1. Aga lugesid juba läbi tafkavi raamatu? Meeldis? Mulle kunagi väga meeldis, aga see oli tõesti ammu. Tahaks muljeid kuulda:)
    Ingrid, logimata

    VastaKustuta
  2. Hei Ingrid,
    veel lugemata, rmtk raamatud ees ootamas ja tempo veidi maas. Aga ma parandan end peagi ;) Sa muidugi ajad nüüd asja kohe eriti põnevaks ka...
    Päikest!

    VastaKustuta