25 september 2013

MacGyver ja lasteaiaõpetajad


Kui mina noor olin, tegutses teleekraanil alailma imemees MacGyver (või ka Mägi Aivar), kelle imed seisnesid selles, et ta suutis mitte millestki teha midagi.
Viimastel aastatel olen ma pidanud korduvalt imestama multitalentidest lasteaiaõpetajate üle, kes samamoodi piiratud vahenditega imesid korda saadavad. Või kui mitte just imesid, siis vähemasti imeilusaid asju oskavad meisterdada. Muidugi ühes lastega :)

2 kommentaari:

  1. "1000 kasutust kempsupaberi rullile" on neil ka kõigil peas :)

    VastaKustuta
  2. Just nimelt :) Ja munakarpidele ja kinderi kollastele topsikutele ja piimapakkidele ja... Ma ei saa aru, miks nad juba vastavaid raamatuid välja ei anna, igasugused näputööraamatud on ju vist endiselt poodides minev kaup.

    VastaKustuta