09 september 2013

M.o.t.t.

Tahtsin enda jaoks kaardistada blog.tr.ee keskkonna ühe lugejagrupi, naljaviluks. Küll äärmiselt pinnapealne, ent ka lihtsaim ja valutuim viis oli selleks murda välja oma tavapärasest rutiinist.

Kui ma oleksin eelmise postituse pealkirjaks pannud korrektse (ja ilmselgelt tavapärase!) "Hetk enne homset" K. Sepp, oleks see kogunud suure tõenäosusega praegustest klikkidest vaevalt pooled ning selle saidi esilehelt esimese tunni järel vilinaga kadunud. Nooh, ma valisin siis teise tee, eks. Juhuse tahtel oli kõnealuses raamatus nii mõnigi õhkõrn vihje sellele temaatikale olemas ka:) Kuigi uba, otse loomulikult, ei peitunud sugugi selles.

Mu kahtlused leidsidki kinnitust :)

3 kommentaari:

  1. Intrigeerivad ja "kollase" varjundiga või kuidagi "pehmed" pealkirjad on aegade algusest inimese tähelepanu rohkem köitnud kui need asisemad ja sisust lähtuvad pealkirjad. Mingit muud järeldust minu meelest teha ei saa :) st ma ei usu, et "Nabarõngad ja kivikesed ripsmetel ja hammastel" klikkijad oleksid kuidagi vähem kultuursed, vähem haritud, igavad, mõttetud või veel kuidagi kolmandat moodi teisejärgulised blogilugejad.
    Ja kindlasti oli nende seas ka neid, kes oleksid klikkinud seda pealkirja ka siis, kui see oleks olnud loetud raamatu pealkiri ;)

    VastaKustuta
  2. Oo jaa, muidugi oli selliseid inimesi nende seas, sest raamatu esikaanest oli pilt juures :) Eks ma püüan optimistlikum olla.

    Järgmise postituse pealkirjaks võiks panna "Vallavolikogu liige viskas sussid püsti, vabanenud koha pärast käib tihe rebimine".

    VastaKustuta