08 november 2013

Karu on ahjus, ehk reportaaž karu teekonnast jätkub


Ääremärkusena olgu öeldud, et ma tõepoolest ei tea, kust võtsin julguse sellele (ja ka eelmisele) postitusele labeliks "maitsev" panna... Sest siin praegu kirjutades on lõplik tõde veel selgumata.

Niisiis. Blogimine on selles suhtes vastik, et kõik äsja antud lubadused irvitavad mõnuga näkku. Pean silmas seda, et seda va karu oli ikka nõks liiga palju ja kuna eestlaslik jonn ei lubanud jätta äädikamarinaadi katsetamata, siis läks pool lihast siiski äädikalahusesse. Mis hea pärast, aru ma ei saa. No aga las ma siis proovin eks ole ja las ta seal seisab - kui kaua, ei teagi. Mõnel pool on juttu ühest ööpäevast, teisal koguni 3-4 päevast. Küllap see aeg sõltub mõne tunni pärast ahjust välja astuvast karust endast :)

Aga siis tänane karu läks sõna otseses mõttes patta. Pärast pikki siseheitlusi ootasid mu karukest ees järgmised kaaslased:

- juurikatest porgand ja kaalikas, seened olid mingi retseptis samuti välja pakutud (äkki selleks, et karu end kodusemalt tunneks?)
- jahu
- või
- soolale-piprale lisaks mingi hüva maitseainesegu, antud juhul provence´i oma
- oliiviõli
- küüslauk
- loorber
- lõpuks lasin ma ta ujuma puljongi sisse

Noh, tõe huvides olgu öeldud, et küüslaugu lisasin ma siia hiljem, sest selle ma unustasin õigel hetkel, aga mul on veel aega. Muidu läks siis kõik aga tavapärasel moel nagu padade puhul ikka. Liha suuremateks tükkideks, siis jahu ja maitseained kokku segada ja selles segus lihatükid paneerida. Panni ajasin kurjaks oliiviõli ja või rammusa duoga. Kogu kupatus ahjupotti ja karule seltsilised kaasa ja puljong peale ja...

Ma küll vaatasin karuga korraks tõtt, et kas ta ka veini tahab potti, sest tegelikult käib see kõigi õigete padade sisse, aga siis lasin end mõjutada interneedusest, kus mingil kummalisel põhjusel pole kuskil juttu karu ja veini kooslusest (õllest küll!) ja nii see karu selline karskemapoolne saigi.

 
 
 

Välja näeb nagu igasugune normaalne pada enne ahjuminekut...

1 kommentaar:

  1. vaata et sa nüüd kõige põnevama koha pealt reportaazi katki ei jäta:) ja et sa enne ära ei söö kui pilt tehtud.
    L

    VastaKustuta