04 november 2013

Sügisene Pärnu

Ma avastasin enese jaoks sügisese Pärnu, tõsiselt. Tretid sinna on harilikult küll selline must be suvel ja veidi rohkem vastunäidustatud sügisel-talvel. Sama mustrit võikski igal aastal korrata, ent ilusatel suvedel juhtub ju teadagi mis. Pärnu on peidus ja teda uudistada suisa võimatu. Tänavad ja teeääred on umbes masinatest ja kui ka neid poleks, siis ega inimestega lood paremad ole.

Nüüd, aga palun - linn on absoluutselt nende üksikute külaliste ja loomulikult kohalike päralt. Ja minu päralt. Kõik ilus paistab järsku välja. Poekesed ja kohvikud ühes omanäoliste siltidega, nii mõnigi põnev majafassaad ja kaunis välisuks - see kõik oleks kui üleöö kuskilt välja ilmunud. Vaated, avarus, õhk - olemas!

Pilte muidugi ei ole, sest mul tuli eile Pärnus nii palju häid mõtteid ja siis pole mul küll ei tahtmist ega ka aega tehnikat näppida. Minge vaadake parem ise kõik kohad üle!

Kui vaid neid hirmsaid monstrume nii usinasti ei ehitataks sinna Port Arturite kanti...

2 kommentaari:

  1. Ühte nendest monstrumitest peaks kino tulema.

    Ma ei jõua ära oodata millal ükskord taas on Pärnu kesklinnas kino. Kui laps olin, siis sai ikka kino Kiires (praegune ööklubi Sugar)käidud. No küll oli hea asukoht!
    Nüüdne kino Mai on oma aja ammu ära elanud. Seal viibides oleksid nagu 80.ndatesse rännanud. Õudne. Pealegi asub Mai kino liiga kaugel keskusest.

    Tore, et sulle mu sünnilinn meeldib ;)
    Eriti müstiline on paksu udusse uppunud rannapargis jalutamine. Kurb on muidugi see, et udu ei saa tellimise peale kohale kutsuda.

    VastaKustuta
  2. Ahhh, mereäärsed linnad on tõepoolest hunnitud, seda räägib maarott eks ole :) Lihtsalt, kui seni tundus mulle, et neid võib nautida vaid suviti nautida(erandiks Kuressaare, kuhu ma just nimelt talvel satun), siis nüüd ma muutsin meelt.

    Ei teadnud, muidu oleks selle udu ka tellinud, mis see siis ära ei ole:) Oot, aga pärnakatel on vähemasti siis lootust kinole, nagu ma mõistan, meil siin pole vist sedagi... Kuigi, look who´s talking now:D

    VastaKustuta