15 detsember 2013

Turovski läks seiklema

Eesti Postiga olen seni pahandanud selles osas, mis puudutab nende pakkide minuni toimetamist. Nüüd on juhtunud 12 aasta jooksul see, milleks õigupoolest olemegi 12 aastat valmis olnud - et pakk ei jõua kohale või teeb seda osaliselt.

Teadupärast olen mina üks vana eestlasest juurikas, kes endiselt saadab pakke lihtsana, see tähendab, et ei mingit tähitult saatmist. Kui üks asi on määratud kohale jõudma, siis seda ta ka teeb. Jõulupakk läks seekord teele tagasihoidlikult, sest mis siin ikka laiata, kui varsti kõik asjad käest kätte saab anda. Mõte oli pigem tähendusel, sest kingisaajale oleks pidanud Turovski äsja ilmunud raamat nagu rusikas silmaauku olema. Ja no kui juba saata, siis võis sinna juurde ka mõned ristsõnad ja šoksid ja kalendri ja joonistused jms lisada.

Mis kohale jõudis, see oligi kõik see muu, anult mitte Turovski ise :) Juhtus nii, et Turovski läks vahepeal kõndima. Ma eeldan, et Taani Posti töötajatel ei ole selle vene nimega mehe eestikeelse raamatuga suurt midagi peale hakata, eriti veel pühendusega sees ja puha. Eesti Posti töötajad ilmselt küll oskaksid seda lugeda ja neile võiks see koguni huvitav ja harivgi olla.

Ma siiski loodan, et noh, see lihtsalt läks kogemata seiklema ja leitakse lähipäevil kusagilt angaaride sügavusest üles, mitte ei rända see kellegi raamatusõbra öökapile.

Seniks aga - pöidlad pihku!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar