17 veebruar 2014

Kui õhkutõus ei õnnestu

Ma pingutasin paarkümmend lehekülge ära ja vandusin alla, kuigi see tundus uskumatu. See oli juba mõned head päevad tagasi, aga ka nüüd, kui ma loen raamatu lühitutvustust, tundub mulle, et see võiks ju minna nagu lepase reega. Aga ei lähe. Endiselt. Seega hetkel jääb pooleli :(
 
Vähemalt te nüüd teate, et selline raamat on ilmunud, on olemas, ootab lugemist ja äkki keegi saab sealt oma ahaa-elamuse.
Raamatut pooleli jättes ma muidugi püüan alati mõelda, et mis siis juhtus, mis oli valesti. Võib-olla on see lugu (ilmselt on, muidu ei oleks tutvustus ju hea) isegi siin olemas, ma lihtsalt ei jõudnud selleni :) Küllap on uba siis hoopis selles k u i d a s on see lugu kirja pandud. Ma kõikusin just nagu kahe äärmuse vahel - on see ilukirjanduslik romaan või mingit moodi päevik.
 
Jah, see mõjus päeviku või blogina, sellise teismelise blogina siis pigem vist ( stiilis "tšättisin sõbrannaga, ütlesin talle seda, siis tema ütles vastu seda, siis saatsin talle smaili, ta saatis smaili vastu" jne). Ka nii oleks võinud see intrigeerivalt mõjuda, ent ikka jäi puudu midagi. Kogu aeg.  Ehk oli ülearu tühja juttu? Korduseid? Või ei saanud algus lihtsalt vedama, äkki pärast oli selline lugu et anna aga olla? Või koormati lugejat kohe alguses liigsete faktide ja ametikohtade ja nimedega, millele kohe aga liha luudele ei kasvanud (kuigi hiljem see võis ju juhtuda...)?
 
Mul ei ole neile küsimustele kahjuks vastuseid. Ise olen ka kurb selle üle.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar