12 veebruar 2014

"Mina enne sind" Jojo Moyes



See on naistekas. Ma ei saa öelda, et päris rämedalt 100%-line naistekas, sest noh, lõpp vist vussib asja ära ja tõmbab pügalaid allapoole. Vana õeluskotina peaks siinkohal lõpu ette ära rääkima nüüd jah :)

Samas imekombel isegi enam-vähem loetav, olin suisa üllatunud. Mingis meeltesegadushoos võtsin koguni veel ühe naisteka lugemiseks ette. Ilmselt on mul kõige selle ringi tuuseldamise juures raske midagi süvenemist nõudvat lugeda, sellest ka taoline lugemisvara äkitselt. Millest on muidugi ääretult kahju, sest mul juhtus näiteks midagi müstilist "Harbini ööliblikatega". Ma ootasin seda mingi ilmatuma kaua ja kui see lõpuks koju jõudis, siis... Jah, ma alustasin selle lugemist, tegeledes sel hetkel veel lisaks kolme erineva asjaga ja ilmselt sinna nahka see raamat seekord ka läks. Ma loodan selle kunagi uuesti kätte võtta, pioneeri ausõna selle peale.

2 kommentaari:

  1. Mul on ka see raamat kodus, aga no pole kuidagi käsi tõusnud, et see ette võtta. Ikka kahtlen kuidagi, et kas tasub... Suvel ehk võtan siiski ette:) Ja siis annan edasi.

    VastaKustuta
  2. Oot, kumba raamatut silmas pead, Ingrid? Kui seda naistekat, siis see tasub ette võtta alles siis, kui KÕIK teised head on läbi loetud ja no tõesti mitte midagi muud ei ole enam võtta (aga uinumiseks on vaja väike lugemisdoos manustada).
    Kui aga pidasid silmas Ivanovi, siis võta igatahes raamat ette. No peab hea olema, mina usun Andreisse :)

    VastaKustuta