27 märts 2014

Amps

 

Maitsev leid, mida lihtsalt peab jagama teistega. Kui te näituseks Valmierasse juhtute sattuma, ja see võib täiesti vabalt juhtuda, selleks ei pea isegi kaugele minema, siis tasub endale hankida just pildil nähtavad küpsised. Ja ma soovitan neid ikka rohkem kui üks pakk kaasa osta.

Esiteks, ei ole need mingid niisama küpsised nagu teised sama nime kandjad. Teiseks, need on soolased (magusasoolikas on mul endiselt umbes). Kolmandaks, kui te olete õllejooja, siis on need perfecto teie jaoks! Ja kui te õlut ei joo, näiteks nagu mina, siis pärast neid küpsiseid võib juhtuda, et teil siiski tekib kiusatus sellega algust teha. Mul ei tekkinud, aga see ei tähenda, et mul teisse usku ei oleks.

Küpsiseid valmistab tegelikult Valmiera pruulikoda ise. Kui nüüd veidikene lasta mõttel loogilisi radu pidi rännata, siis te ju ilmselt aimate, m i l l e s t neid valmistatakse? Äärmiselt praktiline ja mõistlik mu meelest. Kuhu meie õlletootjad oma vastava kraami panevad, ma küsin? Ärge öelge, et loomasöödaks või millekski taoliseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar