09 aprill 2014

Statistikaamet made my day

Statistikaamet askeldab järjekordse uuringu kallal ja hirmsasti tahaks neid aidata selles, eks ole. Ainult et ma siiralt imetlen neid, kes suudavad need küsimustikud tuima rahuga lõpuni täita. Kui on näiteks uuring "infotehnoloogia leibkonnas", siis mille pagana pärast peab enne teema kallale asumist saja muu asja kohta aru andma. Ja siis ilmselt programm töötleb iga pisimatki infokildu, mis ma sisestan. Isegi mu arvuti või netiühendus sureb selle küsimustiku juurde ära varsti, nii et võib vabalt juhtuda, et selle va infotehnoloogia osani ma nagu ei jõuagi :)

Sest programm näeb kurja vaeva meie leibkonna liikmete vanuste arvutamisega (võtan seda kui solvangut). Järgnevad kelmikad küsimused perekonnaseisu kohta (mis see veel siia puutub?!). Lauseehitused neil küsimustel on ka mõnusalt vallatud, et kui Statistikaametil oleks vaegnägijatele näiteks mingi häälkäsklustega täitmise võimalus välja töötatud, siis ma kohe kujutan ette ja kuulen seda häält, mis neid küsimusi esitab.

Milline on MAE seaduslik perekonnaseis?
Ja kui programm on saanud vastuse, loodetavasti sobiva, genereerib see järgmise küsimuse:
Kas MAE elab koos oma seadusliku abikaasaga?
Urrrrr....
Ja see pole veel kõik, sest ega masin ei usu, et ma isegi oma vastustes kindel olen ja ta on otsustanud mind vahele tõmmata äärmiselt keeruliste küsimustega;))) Kui Mae ongi oma abikaasana esitlenud Statistikaametile salapärase Mr X-i, siis otseloomulikult uurib eelpool nimetet asutus järgmiseks, milline on Mr X-i seaduslik perekonnaseis. Ja saanud ka sellele ammendava vastuse abielus olemise kohta, üritab ta ikkagi veel kord mind haneks tõmmata ja uurida, et kas Mr X omakorda elab koos oma seadusliku abikaasaga... Mul on karvane tunne, et mind üritatakse segadusse ajada:) Ja see võib täiesti vabalt juhtuda, et ma puhtalt kokkujooksutatud füsioloogilise kõvaketta tõttu väidan ennast küll elavat koos Mr X-ga, aga hiljem tema märgin jällegi kodanik Maega mitte koos elavat...Oot, teie ise nüüd saite aru, millest ma räägin, jah?

Haaa, ja kas te arvasite, et sellega on ristküsitlus lõppenud ja me asume infotehnoloogia juurde? Täiesti valel teel olete. Vahepeal on vastaja ehk minu tähelepanu hajutamiseks küsimused tööga hõivatuse kohta ja siis... prauhti!
Justament - Mae ja Mr X-i sugulussuhted:) Tuleb veel ka kolmas kord sellele uskmatule Statistikaameti programmile kinnitada nende kahe toreda isiku omavahelist seotust.
Hetkel on jälle küsimused hariduse kohta ja ma siiralt loodan, et pärast neid me siiski jõuame asja tuumani :)

Tjah, nüüd vist suutsin Statistikaametit lõpuks veenda...

2 kommentaari:

  1. tead see on alati nende küsitluste juures kõige vastikum, et peab kõik pereliikmed eraldi ja täpselt välja tooma. ja siis veel need kes on kes kellele täitmised. ma sellepärast väldin neid viimase võimaluseni :D
    L

    VastaKustuta