19 juuni 2014

Läheb eluks!

Kadunud Kalev Kesküla jõudis, tõsi küll, tõdemuseni, et elus läheb harva eluks. Ma oma nooruse sinisilmsuses ikka tahaks loota, et mõnikord läheb elus ka päriselt eluks.
Ma olen teid viimasel ajal tänamatult hüljanud :( Aga muidu ikka elus ja olemas. Puhkan, ja seda suisa mitmel rindel. Loen - vahelduva eduga, aga ilmselt pressib elu end ikka tugevalt ka lugemissegi sisse. Ja noh, loed nagu küll, aga ei näe vajadust loetust kirjutada. On see raamatute või lugeja süü, tont seda teab. Ma muidugi lugesin siin ka vanu asju. Vuorineni joomaraamatud on ilmselt paljudel ammuilma loetud või kel pole, siis see neid ei loe kah kunagi. Ma pigem siis ühel ajahetkel tuju tõstmiseks võtsin. Üldplaanis ma neid soovitada ei julgeks ega tahaks. Teisalt, kui on ikka väga s... olla ja kui pool ajast mõtled nagunii omi mõtteid ja kui tahta sellist hakitud ja seosetut teksti, siis why not, sobib küll.
Siis ma lugesin veel seda va Richard Bransoni nn elulugu, "Süütust kaotades" või mis tand oligi. Seda ma lugesin peaasjalikult seetõttu, et seda soovitas inimene, kes pole varem mulle ühtegi raamatusoovitust edastanud ning kes pealekauba on veel meie oma kohalik eestimaine richardbranson. Seal oli paljutki, millele võiks rõõmsalt alla kirjutada, elutervet mõtlemist ja... aga kohati oli ka korduseid ning liialt detailselt teemasid, mis nagu otseselt ei puudutanud.
Aga jumaluke küll, mitte raamatutest ei hakanud ma kirjutama:) Vaid hoopis sellest, et sain täna uue kogemuse võrra rikkamaks. Nimelt need teist, kel on moodsad lapsed, kes loevad Tähekest näituseks iPadist (meie majas on Täheke paberkandjal :)), teavad kindlasti, et juba mõnda aega on digiversioonis võimalik neid samu ilmuvaid lugusid ka autorite endi poolt loetuna kuulda. Nii et jah, enam ei piisa, et kribinal-krabinal loo valmis kirjutad ja see ajakirjas ilmub, vaid nüüd lähed rõõmsasti ka pealinna end luhvtitama, hiilid arglikult ERRi Raadioteatri stuudiosse ning väriseval häälel loed oma asja ka sisse. Lugemine ise läks muidu ludinal, aga kes k.... käskis sinna selle totra häälikute ükshaaval hääldamise mul sisse kirjutada?! Annab ikka häälida "Tttt...", no ei ole ju võimalik?! Või "Hhhhh..." Katsu sa seda teha selgelt ja korrektselt ja arusaadavalt ja nii, et mikker süljest ei lirtsuks:)
On nagu on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar