09 juuni 2014

Päris elu blondid hetked

Kuigi juba on esmaspäev, siis ma pean ausalt tunnistama, et reedel oli mul tõsiselt blond hetk, millest jäi kirjutamata, sest noh, nädalavahetus oli tihkelt täis elu kui sellist. Aga taolist obadust ühes võimsa kirgastumisega ei tule just sageli ette nagu siis reedel juhtus.

Hallis massis on mulle ammu hakanud silma üks naine, selline särav laik monotoonsetes hommikutes, sammumas reipalt üle hoovi. Ma ikka ennastunustavalt vaatasin teda, oli just nagu maalilt maha astunud. Midagi kriipis, aga ei mina aru saanud, mis just nimelt.
 
Kuni ma temaga siis silmast silma kokku juhtusin. Teretasin ja möödusin ja siis tund aega hiljem lõi välk ja pauk mind jalust maha - virtuaalmaailm kolis reaali üle ja ma taipasin, et kohtusin äsja ühe blogijaga.
 
Ole tervitatud!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar