23 august 2014

Enne leiuta, siis kaaguta!

Ilmselt selle suve kohustuslik käik on Lottemaale, kuigi avati nii suve teises pooles ja kinni läheb vist ka väga varsti, siis veel jõuab. Tõsi, veidi üllatav on, et kas tõesti augustiga lõppeb ka nende hooaeg või olen ma millestki valesti aru saanud?! Mulle tundub, et ega suurimat elevust pakubki Lottemaa eelkooliealistele, suuremaid küll oli, aga vähem ja ilmselgelt olid nende emotsioonid leigemad. 

Ilus ja helge koht. Puidune ja värviline. Positiivne.
Lausa nii positiivne, et nagu allolevalt pildilt näha, pidin ma suisa tualetis pildistama :)))


Pooled majad jäid vist üldse käimata. Eks peaks seal tegema täispika päeva või käima mitu korda. Mõni atraktsioon ju liimib lapsed nii enda külge, et edasi liikuda võimatu, lisaks väikesed etendused ja muusikalised etteasted, õpetlikud tunnid ja söögipausid, seiklusrajad ja väike planetaarium jne, jne.

Istumiskohti väsinud lapsevanematele oli ka täitsa parasjagu. Lastel ju istumiseks mahti ei ole ja väsimus jõuab neil kontidesse alles koduteel :) Vanemad on need, kes igas majas kurnatult lähimasse tugitooli vajuvad.












Mina ei tea, mis patareisid Kärbes Jaak kasutab või millega end laeb, aga ilmselgelt on tegemist Lottemaa kullatükiga. Väsimatu tegelane ja laste üleüldine lemmik, kellele mina tööandjana viskaks küll hooaja lõppedes korraliku preemia.


Kui see Kärbes Jaak vaid herilaste tohutu invasiooniga midagi ette suudaks võtta... Ma kujutan ette, et Lottemaa söögikohtade käibele mõjuvad need herilased äärmiselt negatiivselt. Nähes teisi laudade ümber piinlemas ja lakkamatut võitlust pidamas, kaob endal ju igasugune tahtmine kehakinnituseks.
Herilasi oli tõepoolest meeletult!


Aga muidu tekitas Lottemaa veel kord rõõmu, et on üks eestlaste endi poolt loodud vahva kamp tegelasi, keda on osatud ka normaalselt turundada ning kes viimaks ka oma teemapargi on saanud.

Loodetavasti järgmine, täispikk hooaeg, tuleb veelgi vingem!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar