26 august 2014

Häid hetki vihmasajus

Panete tähele - väga mitmes mõttes kümnesse!

Teie, blogipidajad, teate ju küll, et on hetki, mil tundub - milleks? Mõnel käivad need kõhklused sagedamini, teisel harvemini. Mul on vist ka paar korda "hood" peal käinud, üks kord eriti hullusti. Aga läheb üle, alati läheb:)

Iga jumala kord, kui ma tänu veebipäevikule satun kas või virtuaalselt vastakuti mõne eriti toreda inimesega, tunnen, et tegemist on õige asjaga. Reaalis on kohtumised muidugi harvemad, ent seda magusamad!

Mul on igatahes tohutu rõõm, et hea Ingrid siinmail liikudes nii söakas oli ja mu üles otsis. Nimetagem seda siis lugejaga kohtumiseks, sest kes on öelnud, et lugejatega ühekaupa kohtuda ei võiks :)

7 kommentaari:

  1. Oi, kas see on see Ingrid, keda mina mõtlen ... ;-) LAHE!

    VastaKustuta
  2. Jaaaa, ma usun küll, et sa mõtled "seda" Ingridit :) Mu meelest ka lahe!

    VastaKustuta
  3. Ei tea seda tunnet. Kui sul endal on selge, milleks blogid, siis ei ole ka kõhklusi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sinul, Kaur, on jah kõik alati selge :P Aga teistel mõnikord ei ole, tead :)

      Kustuta
  4. No rõõm oli kohtuda tõesti, aitäh, et viitsisid:) Järgmine aasta jälle?
    Ingrid

    VastaKustuta
  5. Kui järgmine kord ER´i satud, siis anna endast enne märku, kasvõi natukene, ja lähme koooooogile! :) Veel üks lugeja (maias)

    VastaKustuta
  6. Olen üks suur JAH, Ingrid ja Kairi :)!

    VastaKustuta