29 august 2014

Kui rõõm ei mahu mu sisse ära

Kuna mul (vist) ei ole tänavu põhjust enda kirjutatud raamatutest mingit pakki oodata, siis seda suurem oli mu rõõm teada saades, et teised ikka kirjutavad. Vaikselt ja salamisi, lisaks veel õigetest asjadest.
Nii et, 25.augustit ootasin ma nagu mul endal hakkaks miskit juhtuma:)))

Ja eile jõudiski kohale! Ilmselt jättis mul tiksuja nii mõnegi löögi vahele, kui ma pakiautomaadile lähenesin. Õhtul ma hiilisin ja piilusin lähemalt ja kaugemalt pakikest, see oli nii mõnus ootusärevus, et ma peaaegu et ei tahtnudki seda avada.

Järgmine etapp pärast avamist on alati nuusutamine. Tegelikult armastan ma võrdselt nii uusi kui vanu raamatuid, aga kui uutega käib mingi eriline lugu kaasas, siis loomulikult neid rohkem.



Pean tunnistama, et see on seni pikim pühendus, mille ma saanud olen. Ja kuigi see on ehk tsipa liialdatud, siis hirmus armas on see ikkagi - püüan neile kiidusõnadele vastavalt jätkata :)


Tegelikult ma valetaksin, kui väidan, et Leini on hirmus salaja tegutsenud. Pole ta ühtigi! Super-Raamatukogutädi on juba mitu aastat oma toimetamisi toimetanud ja kel soovi, võib juutuubis tema seiklustele liikuvate piltide näol kaasa elada.
NB! Neid osi on seal rohkem, otsige ise edasi.





Jätka samas vaimus, kulla Leini!
Tervisi Super-Raamatukogutädile!

Ja nüüd lugema...

P.S. Tõsi, ma hetkel veel ei tea, kust kohast teie selle raamatu leida võiksite...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar