25 august 2014

"KuKu klubi kuldsed aastad" Heinz Valk


Valk võiks kirjutada kas või tuumaenergeetikast - ma loeks ikkagi. Sellest mahlakast, kujunditerohkest ja teravmeelsest tekstist tunnen ma alailma puudust. Eks klubiliikmed muidugi andsid ka üüratutes kogustes ainest, ent ikkagi.

Raamatut sulgedes olin ma hetkeks siiski segaduses... see oli just nagu kiirrong, mis tuhises läbi KuKu aastakümnete, õieti peatumatagi. Teisalt, oli ehk tegemist nii põneva ja hea lektüüriga, et jäi mulje nagu oleks kõigest äärmiselt napilt kirjutatud, liiga vähe, liiga ruttu.

Oli kuidas oli, hea oli.

2 kommentaari:

  1. Sinu raamatupostitused annavad minusugusele ülevaate, millised raamatud üldse ilmunud on. Selle raamatu hangin kindlasti. Kunagi kuulsin palju mälestusi esimeselt KuKu juhatajalt. Lisaks isiklikud hetked, meeldivaid ja mitte, aga igati mälestusväärseid.

    VastaKustuta
  2. Ma loodan, et Sa siis enda jaoks sellest raamatust midagi ikka leiad - lugesin ju mina seda isikliku kogemuse puudumise pinnalt ja seetõttu täitsa oli, mida ahnelt neelata.
    Vähe muidugi, oleks veelgi enam tahtnud.

    VastaKustuta