10 august 2014

Kuu-uurijate eripostitus, ehk tavaline meem

Teen: ikka seda, mis meeldib
Söön: lugedes intervjuud Ilmar Tomuskiga sattusin räim tomatis kütkeisse... hmm...mitu nädalat see hullus juba kestabki?
Joon: Martini Rosato
Ootan: ööd ja punakat supertäiskuud, ühtlasi puhun pilvi laiali
Ei oota: võimatu vastata - hetkel ma just nagu kõike vaid ootakski :)
Loen: paralleelselt Banville`i "Varjutust" ja Getter Jaani fänniraamatut, viimast siis ettelugemiseks. Siit ka edasi küsimus: kes kurat otsustas selles raamatus sellist kirjafonti kasutada? Vastasel korral ma ju pääsenuks ning asjast huvitet noorinimesed võinuks seda ise lugeda.
Tahan: kohale jõuda, kuigi samas naudin teekonda
Näen: tulevikku
Vaatan: Kordus TV-st Ööülikooli saateid, eriti Fred Jüssiga. Ja vajun, üha sügavamale.
Kuulan: Jää-ääre "Kahepeale", mis on geniaalne oma lihtsuses (jah, nüüd vähemalt kaks teist esitavad õigustatult küsimuse, et miks ma siis Tätte laulude peale end tagajalgadele ajan:)
Mängin: kui just peab, siis mahjongi
Kannan: sellise kuumaga ühe vähem
Otsustan: kõike ja ühekorraga
Soovin: pikka ja elamusterohket teekonda
Tahan osta: tegin mõttes top5, mida tahaksin - kahjuks ei ole neist mitte miski ega keegi ostetav
Naudin: hetki
Meeldib: tervikpildi teadvustamine
Ei meeldi: negatiivsus
Imestan: elu üle
Loodan: elutervele suhtumisele
Vajan: veelgi enam ilusaid hetki
Tunnen: kogu emotsioonide skaalat, mis on üldkokkuvõttes võrdlemisi kurnav
Nuusutan: hetkel ei midagi, aga muul ajal tugevalt lõhnamälu vangis
Märkan: kirkaid värve
Tean: jaa, aga ei ütle :P
Mõtlen: et kõik läheb just nii nagu peab :)
Naeran: pisarateni
Imetlen: inimesi, kes on tublid, andekad, töökad ja positiivsed
Armastan: kõiki "minu" inimesi, neid on üllatavalt palju ja ühel päeval loodan ma teile medali anda
Igatsen: väga

Ja veel kord, ärge unustage Kuud ;)
Mis tuletab mulle meelde minu kuu-armastuse alguse. Esimesed eluaastad ja tõelised talved. Hanged silmnäoni ja hangede vahel rada saunast toani. Vanemate manitsussõnad, et ma hästi ruttu läheksin. Ja siis Kuu, seal ta oli, saunaõhtute lahutamatu kaaslane, kellest üha raskem lahkuda. Lõputud minutid, pilk taevas.
Kuni mind teolt tabati ja valjul häälel tagant kiirustati.
Üks neist häältest vaatab nüüdseks Kuud teistest kõrgustest, aga kindlasti vaatab.

Teismelisena omandas kuu-armastus uued mõõtmed, aga neist mõni teine kord :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar