22 august 2014

Sõbrad...

...täna on teil minu täielik ja lahke luba avada paugu ja mürtsuga vahuveinid ja ühes minuga nii kurvastada kui ka rõõmustada!

Mul oli kord ämm (kas ämmad on jäävad või ühes ajaga kaduvad?), kes ütles ikka, et mehed tulevad ja lähevad - lapsed jäävad. Ütles ammu, aga oleks öelnud just nagu eile :) Mehed on erinevad, aga eile viljapõllul töötavat kombaini vaadates meenus mulle mu oma lapsepõlv. Noh, lapsena ma suviti elasingi kombainil. See mees lahkus mu elust ajal, mil olin seitsmeaastane. Omaenese elust lahkus ta täna kahe aasta eest. Mälestus temast jääb ikkagi, hoolimata aastatest või ülepea ajast. Lihtsalt, ma ei olnud mõelnud kordagi, et ta lahkus samuti viljavõtuajal. Tekkis üldse küsimus, et kas meil alati on vilja nii hilja koristatud, tundub kuidagi vale aeg. Aga ehk olen mina võõrdunud õigest maaelust:)

Täna lahkus veel üks mees mu elust. Ka temast jääb midagi alles, tahes või tahtmata. Mis täpselt, selgub ehk samuti aastate pärast.
Kui selgub.
Iga kogemus õpetab. Oska vaid õppida, eks :)

Armastust teile, sõbrad!

5 kommentaari:

  1. Olemiseks on oluline, et oskaksime peale kurvastamist ja rõõmustamist, ühesõnaga põdemist, korjata mälestustekimpu vaid ilusad hetked.

    VastaKustuta
  2. Jah, eks mõne aja möödudes on seegi võimalik.

    VastaKustuta
  3. Tead Sa, Päikesetüdruk, lõpuks on see siiski parim asi, mis Sinuga juhtunud on! Sa oled väärt palju, palju paremat ja aeg on õnnele võimalus anda ;)
    L.

    VastaKustuta
  4. :)))) Nii nad räägivad jah, aga küllap aeg annab arutust.

    VastaKustuta
  5. Oi... vabandan kohatu FB spämmi pärast! Hästi palju jõudu ja rõõmu sulle uueks sügiseks! :)

    VastaKustuta