01 september 2014

Mu Getteri-süütus läks lauldes

Kõik mu põhimõtted on lennanud on vastu taevast viimasel ajal. Esmalt laulis end "Su nägu kõlab tuttavalt" saates mulle sümpaatseks Koit Toome... Mõtlesin tõemeeli, et hakkan vanaks jääma ja leebuma:)

Siis tuli "Laula mu laulu" saade, milles Getter viimaks mu nunnumeetri näidikud paigast nihutas, nii et esimesed paarkümmend korda löristasin tema esitatud laulude "Keegi tulla võib", "See alles jääb" ja "Mäng" peale korralikult nutta. Ajaga ma siiski karastusin.


Ja nüüd läks siis ka mu Getteri-süütus. Õigus, ma ju lugesin hiljuti koguni seda tema nn fänniraamatut - tõesti, kõlab päris hirmuäratavalt. Kui veel üks kraadike ausamaks minna, siis ma tegelikult jõudsin lauluväljakul täie mõistuse juures viibides kaks korda lausuda ka need sõnad, et Getteri saatel võiks tantsupõrandale puusi nõksutama minna.

Mis järgmiseks, ma küsin?


Nüüd siis päevikut täitma :)

Head kooliaastat, kulla lapsevanematest ja pedagoogidest blogikülalised!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar