18 september 2014

Puusanõks ja ripsmeplõks

Jah, nii ongi nagu pealkirjas öeldud:))) Need, kes ootavad mu muljeid tänase osas, siis just sellised need on.
 
Ma muidugi pidin oma ülevoolavaid emotsioone vaos hoidma ja ei saanud teha päris kõike, mida parajasti oleks tahtnud, aga salaja, päris salaja, kui keegi ei jälginud ja kõigi pilgud andunult ettepoole suunatud olid, siis nii omavahel öeldes;) jah, ma tegin mõned hoogsamad puusanõksud ja ripsmeplõksud. Aga ma suutsin kiiresti jälle maski ette manada :)
 
Tegelikult aga ei pidanud ma oma tänasest päevast rääkima, vaid leidsin hoopis ühe raamatukogu edetabeli.
 
 

Pärnu-Jaagupis loeti aasta esimeses pooles järgmisi raamatuid:

2014 I poolaasta

Kadastik M. Kevad saabub sügisel
Cookson C. Klaasneitsi
Raik K. Minu Narva
Herron R. Hüvastijätusuudlus
Tennant E. Adele
Mikita V. Lingvistiline mets
Truija H. Meresoolased huuled
Lindgren A. Bullerby lapsed
Miler Z. Väike mutt linnas
Hislop V. Saar
Tohvri E. Veel on aega
Camp C. Kaotatud kihlvedu
Lender M. Eleanor
Oliviers W. Erik läheb reisile
Miler Z. Kuidas väike mutt endale püksid sai
Roots E. Vaimude jaam
Mallery S. Kolm lihtsat sõna

2 kommentaari:

  1. Ja ütle veel, et kirjanduses pole sportlikku hasarti. Tulemused on mõõdetavad :)

    VastaKustuta
  2. Just! Oli päev, mil ma sinisilmsena mõtlesin, et kirjutamine on üks eriti mõnus tegevus, et ei mingeid rittaseadmisi ja muud häirivat jama. Üldsegi, nokitsen oma katusekambrikeses omaette, alla sealt tulen maru harva.

    Iga jumala kord kuskil esinedes või lugejatega kohtudes meenutan neid mõtteid, et jah, niipaljukest siis sellest katusekambrist:)))))

    Ah, tegelikult on elu ikka ilus ju :)

    VastaKustuta