10 september 2014

"Vallalise naise teejuht" Imogen Lloyd Webber

 
No nii, selle raamatu lugemist ootasid nii mõnedki teist, ma tean:))) Ja iseenesest mõistagi ei ole mul plaanis teile pettumust valmistada, sest asjakohaseid raamatuid tuleb ikka lugeda. Seda enam, et tegemist ei ole kahtlasevõitu eneseabiraamatuga, vaid lihtsa ja humoorika kokkuvõttega vallaliste naiste elust.
 
Kuulsa isa vist veidi vähem kuulus tütar on pannud kirja enda ja oma kaaslaste kogemused ja läbielamised. Muidugi ei koonerda ta ka halenaljakate ämbritega, mida peoloomadest ja muidu aktiivsetel vallalistel naistel on ohtralt ette tulnud. Aga läbiv toon on ikka positiivne ja naerule meelitav ning mis peamine - mõte on naistele selgeks teha, et nad naudiksid oma staatust. Jeerum, see on nii elementaarne, et näib uskumatu, et kellelegi on seda vaja veel üle rõhutada.
 
Küllap siis on, kuigi ma usun, et omaaegne "Seks ja linn" on selles vallas juba tänuväärse töö ära teinud. Igatahes selline muhe suvelugemine, mis oleks randa ära kulunud, kui poleks nii vastu sügist ilmunud. Okei, ma olen aus, ma ka lugesin seda ükspäev rannas. Värvikirev esikaas püüdis üle keskmise pilku ning kuigi ma püüdsin seda vältida, siis ilmselt täiesti tahtmatult siiski juhtus, et mõni lähikondne sai pealkirjale pilgu heita. Ma loodan, et ei saatnud välja valesid signaale, kuid igatahes ma nüüd mõned päevad hoian rannast eemale. Igaks juhuks.
 
 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar