26 november 2014

Nutikad jõulupuud, vol 3


Veel ei ole käes detsember ja veel ei ole õige aeg rääkida jõulupuudest, aga nagu mul kombeks - ma kipun ikka kõike ristivastupidi tegema:) Seega jätkan eelmisest aastast tuttavat nutikate jõulupuude sarja.
Sedakorda võib rääkida ka maitsemeelte paitamisest.
Ah et kuidas ma tean. Haa, vat aga ülejääkidest sai igasugugust maitsvat kraami tehtud, seega võin kinnitada, et kui see kuusepuu just hallitama ei lähe, siis see ka maitseb hästi.



P.S. Ja et te, naiivitarid, ei arvaks, et ma kõik selle ise tegin, siis... jah, ma olin assisteeriv-dirigeeriv-organiseeriv-...pagan küll, mis ma luiskan - ma olin kritiseerivas toimkonnas :)

P.P.S. Nagu näha, siis on hetkel kõik muu peale koolitöö märksa haaravam:) Samas tempos jätkates ma kevadet küll ei näe...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar