29 november 2014

Õudilus november



Üldjoontes ilus november kiskus lõpupäevil sulaselgeks luupainajaks. Ma usun siiralt, et kuuseis on täielikult pekkis, sest muud selgitust enam ei ole, lihtsalt ei ole. Kõik, mis saab lörri minna, see sinna ka läheb, sajaga.
Inimesed, kes peaksid oma vanusele kohaselt ilusad ja terved välja nägema....nemad, noh ilusad on igatahes, aga kas just ka terved, see on kahtlane.
Huumorisoon on kadunud ka kõige tugevamatel. Kõige kindlam oleks suu üldse kinni hoida, aga no te teate mu lõualuid, ega need koos püsi, nii piltlikult kui otse rääkides.
Humaansus on kadunud, see on selgemast selgem. Kole päev oli, kui koledaks veel minna saab, seda ei tea. Kindluse mõttes ei kavatse ma lähipäevil enam kellagagi rääkida, ainult nii võin kindel olla, et uusi jamasid kokku ei keera...
 
Peagi lõpule jõudva kuu kõige ilusam ja hinge paitavam raamat oli juuresolev "Kui ma jään". Ilmselgelt noortekas, aga passib hästi ka veidi vanematele. Selline piire nihutav lugu. Loe, kust otsast tahad. Tahaks loota, et ka film kõnetab paljusid, aga nagu ikka, mu enda kogemused puuduvad. Raamat oli igatahes ilus, õrn, tõene, mõtlemapanev... muud ei teagi tahta.
 
 
Ja kõige selle juurde on sel kuul käinud juuresolev laul, üks parimaist. Nüüd ja alati jäävad see laul ja raamat mu jaoks käsikäes käima.
Juhuseid pole olemas, teate küll.

4 kommentaari:

  1. Sina, Särasilm, nüüd suudad halvasti öelda või kellegi välja vihastada:PPP
    Tõsisematest asjadest rääkides on lood aga sedasi, et meie ikka sel aastal enam üle lahe ei jõua, aga me oleme nõus kõik karistused vastu võtma.
    M.T.

    VastaKustuta
  2. No nii, hakkasin ka lugema :-) raamatut siis. Ilusat jõulukuud, armas Mae!

    VastaKustuta
  3. M, meil on ees tõsine jutuajamine :) Sul on veel aega mõelda. Ja veel kord mõelda :P

    VastaKustuta
  4. Kulla Mäemamma, ilusat jõuluaega sulle ja su perele ka sinna mägede vahele! Ja et oleks ikka oskust jõulukuul tempot maha kruvida, lihtsalt olla ja nautida (raamatuga või raamatuta)!

    Ma ei tea, aga mõtlesin, et see oleks üks selline raamat, mida ühel hetkel tütrele ette sööta... Seal nagu oleks midagi sellist, mis kõnetab, omal moel. Loe ja vaata, mis sa arvad.

    VastaKustuta