06 november 2014

Tähelepanekuid möödunud nädalast

- ma olen pesuehtne näide tropimagnetist (lähemalt ei saa kahjuks kommenteerida);

- punased sukad mõjuvad fenomenaalselt, isegi kui see ei ole minu soov niimoodi mõjuda;

- ei ole midagi paremat kanaburgerist, mille ootuses oled terve igaviku elanud. Millele järele marssinud mingisugused 2 või enam kilomeetrit. Mille oled edukalt koju toimetanud. Ühes mõnusalt külma joogiga. Mille oled paberist harutanud ja huultele tõstnud... ja saanud siis telefonikõne, et tarvis on tööle tõtata:) Kusjuures see ei jää minu ainsaks jooksuks selle õhtu jooksul;) ;

- õhtune orelimäng kirikus, saatjaks minu lõpututel jooksmistel. Tekib mingi vastuolulisus. Tahtmine seisatada ja lihtsalt olla, kuulata;

- õudselt palju ja õudselt kihvte inimesi on mu ellu tulnud (kehtibki see, et kui osad kaovad, siis tulevad uued asemele);

- häid raamatuid ilmub lademes - lugege, sõbrad!

- ma sain kutse pulma, sellisesse, mis mind suurest rõõmust kiljuma paneb;

- lõpetasin oma kirja Jõuluvanale, veidi pikk sai, aga... kes ei küsi, see ei saa kah, eks ole :)

- Hubert Dupont ja Jasmim Trio panid mu taas džässi armastama

2 kommentaari:

  1. Oihh, milline särts ja rütm ja värvide pillerkaar (punane puudutas mindki!)
    Anna minna, Maekene!
    Kui ehk siis ikka ettevaatlikult ka ... nüüd kui teil seal lumi ja puha.

    VastaKustuta
  2. Mael on ikka veel selline power sees, et igatahes annab minna;) Kui ööpäevas on ikka rohkem kui 24 tundi, siis on see vägev tunne:)
    Pikk pai Sulle sinna mägede vahele!

    VastaKustuta