19 detsember 2014

Teateid kuriteopaigalt

Kahtlased asjad sünnivad ümberringi. Juba mõnda aega. Tööinimesed neist muidugi enamasti ei tea midagi, sest kõik kõige põnevam toimub päise päeva ajal. Vahel on trepikojas kuulda õõvastavaid kriiskeid, mõnikord on harjad kui enesekaitsevahendid ootusvalmilt nurka pandud, lillepotid "elavad", muld kargab justkui iseenesest lillepottidest välja, tomatitaimedel jääb vilju aina vähemaks....

See ei ole eilne pilt, eks ole!

Ütleme siis nii, et eile tuli üks vandersell koju (käima). Kuna mul teda kuhugi majutada ei olnud, tulid lahked naabrid mulle vastu ja otsisid välja vana hamstripuuri, mis kasutult seisis. No selle puuri luuk veidi kergelt ju käis, aga hallooo! ma siiski tsipa kõpitsesin seda kaadervärki ja... Deegul pole ju käsi ja ka erakordset taibukust, seega see puur oleks võinud teda pidada küll. Et asi ikka päris kindel oleks ja ma võiksin südamerahuga kodunt lahkuda, ma panin selle deegu ühes puuriga veel ka vanni :) Jõle nutikas, ma tean, te võite mind nüüd kiita.

Kui ma õhtul murekoorma all peaaegu külili vajunult koju laekusin, kujundades ümber oma helget tulevikku selle vanderselliga, ootas mind ees segi pekstud vannituba. Kõik märgid viitasid nagu oleks seal oma sisemiste deemonitega võidelnud Bruce Lee ise. Kõik, mis ümber andis ajada, see oli ka ümber aetud. Ja puuriuks irvitas selle kõige peale mulle võidukalt vastu.

Jälgede segamisega oli seesamune tüüp korralikult vaeva näinud, sest junnirajad kulgesid elamises kaootiliselt ja organiseerimatult, nii et nende järgi deegu asukoha tuvastamine oli ilmselgelt võimatu. Mõnda aega ma muidugi nuputasin, millest küll säärane ületootmine tingitud võib olla. Vastust ma välja ei suutnud mõelda...


... kuni ma täna hommikul avastasin, et keegi on mu kookosõlipotsiku kallal maiustamas käinud. Ja kohe nii isukalt, et osa topsistki pintslisse pistnud. Noh, mõni ime siis, et selline eesrindlik fekaalimajandus oli toimunud :)


P.S. Siinkohal pean tunnustama üle vabariigi tuntud leemuri- ja lutikaeksperti Kairit, kes algusest peale kahtlustas, et kommikauss on põgenike esimene sihtmärk. Okei, kommide asemel vallutati lähem einela pesumasina peal:)))) Kadunud on veel soojad sokid ja ratastega reisikohver. Suure tõenäosusega oli tal plaan ka raha varastada, sest (junnide järgi otsustades) ta oli käinud selle kummuti peal, kus ma käekotti hoian ;) Haa, aga siinkohal tegi ta valearvestuse, sest kui mind pole kodus, siis pole ka käekotti :))))) 

jätkub (ilmselt)....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar