11 jaanuar 2015

"Täiuslik tundmatus" Alice Järvet

Teate, mulle see raamat meeldis!
Muidugi asusin ma ikka eelarvamustega raamatu juurde, aga need pagesid kahe kõrva vahelt tuhatnelja õige pea, vastavalt lugemise edenemisele.  Küllap oli silme ees ikka see kuvand, mille Järvet ühel hetkel endast luua püüdis ning sel etapil võis see ollagi õige samm. Ent elu oma pidevas muutumises sunnib meid alailma neid kuvandeid muutma ja ümber hindama. See uus pilt on nüüd märksa soojem ja inimlikum. Raamatut jääbki mulle meenutama pilt ühest lihtsast ja siirast tüdrukust, kes lihtsalt läks. Läks vaatas laias ilmas veidi ringi, katsetas uusi asju, pani end proovile, asetas teise keskkonda, oli avatud meeltega ja võttis vastu, mis ümbritseval pakkuda oli.
 
Nauditav, sõnaga!
 
Ja kohati ka humoorikas, noh kasvõi kõik see desinfitseerimine ja arstikott:) Teisalt jällegi üdini inimlik ja aus - kellel mille ees hirm on ja kellel millised kiiksud on. "Väljakutsuvalt raseerimata jalgadega ämblik" oli ilmselgelt mu lemmikväljend :))))
 
Mõnes kohas ehk oleks karmimat toimetajakätt vaja olnud, aga tühja tost :)
Ja kui minu teha oleks olnud, ma oleks pannud esikaanele mitte pildi "vanast" Järvetist, vaid ikka sellest "uuest". See "uus" on nagu rohkem päris ja elus.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar