22 jaanuar 2015

Vastulöök

Nagu eile tädäle lubatud - siit tuleb vastulöök. Kõigi väikeste sugulaste ja muude pudinate eest ja nimel. Fragmendid tema enda joonistustest ning ärge arvake, et see on kõik - mul on neid pilte ikka palju rohkem.
 
Tegelikult peaks hakkama korralikuma säilitamise peale mõtlema, sest ilmselgelt ei ole need kolm aastakümmet paberit just hellitanud. See on igatpidi pehme ja pude, muutunud värvitoonist ma parem ei räägigi.
 
Pildid täitsid üldjuhul õppekasvatuslikke eesmärke. Vist. Lasteaias ma ju ei käinud ja keegi kuskil kuidagi pidi mind harima. Seepärast on pea kõigil piltidel ka hoolikalt maalitud suurtes tähtedes kirjas see, mis pildil kujutatud.
 
Kahjuks ei ole nende piltide hulgas säilinud mu õudusunenägu - A4 paber, millel olid erinevat liiki tihased. Miks ma pidin tihaseid õppima?! Kas minust oleks pidanud ornitoloog saama?!
No ei saanud.
 




Eelnevaid pilte vaadates oleks mu tädä pidanud multifilmitööstuses karjääri tegema.









Viimane pilt viitab mu lapsepõlves perioodile, mil absoluutselt kõigele tuli hinne panna :) Mitte et ma hinnete panemisel eriti mitmekülgne olnud oleks, mu meelest ma ainult viitesid vorpisingi panna. Sellel pildil tunnen ma kõik tegelased peale rohemütsi ära - ???

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar