12 veebruar 2015

Vastuoluline (töö)päev

Nii segast ja vastuolulist tööpäeva annab ikka leida.
Esmalt käisin ma toredal kontsertkohtumisel, kus kõlas allolev laul (nii heade sõnadega, et ma need ka teie jaoks siia lisan), kes eellugu teada ei taha, kuulaku nii umbes 3. minutist:





"Tule kallim, lähme Emajõele sõudma
paadi põhja teen sul pehme aseme
ja kui paadivaht meil tuleb tasu nõudma
siis me kahekesi jalga laseme

Minu ärklitoas on olemas raudvoodi
hunnik raamatuid ja õlle jaoks üks kann
igal öösel armastan sind isemoodi
nagu Romeo või Don Juan

Olen vaene mees ja mul ei ole raha
pintsak narmendab ja krae on tihti must
siiski anun, kallim, jäta teised maha
luban sulle suurt ja vaba armastust

Kauneim neid, miks on su mõtteviis nii maine
ihkab ahelaid su õrnalt õõtsuv rind
olla alati truu abielunaine
kas see koledus ei kohutagi sind

Pannid, potid, priimused ja pudrupada
diivan, tugitool ja nurgas kummipuu
ütle, kallim, on see kõik, mis õnneks vaja
või ka peale selle olema peab truu?

Tule kohvikusse ostan sulle mokat (kohvet)
ja sa istud minu kõrval nagu roos
seal siis unustame kõik maailma okkad (ohked)
elu seisab ainult armastusest koos

Tean, et juhtub see vaid ainult mõtteulmas
ja ei tahagi sul tee peal olla ees
ainult alandlikult peatäit sinu pulmas
palub härdalt murtud südamega mees."


Ja siis vähem kui paar tundi hiljem sain ma teises töökohas kaela visad kosilased, kes teineteise võidu mu ukse najal rippusid ja tulevikuplaane tegid. Peksa või püssiga neid vabade südametega mehi laiali.
No aga pärast säärast laulu on muidugi kerge valitud teel püsida:)

4 kommentaari:

  1. Rell, ma mõtlen ikka alati, et sina oleksid küll ideaalne naine ühele heale mehele. Peaasi et sa seda võimalust juba eos ei välistaks, sellest sünniks palju kahju, eelkõige sellele heale mehele.
    Sinu Kats

    VastaKustuta
  2. Tore laul, tänud jagamast!

    VastaKustuta
  3. Vaiki, sa nurjatu:) Me ei jätka seda teemat sinuga, K.

    VastaKustuta
  4. Tegelikult, Kaur, on üldse tore ju, kui lauludel on sõnum. Tänastel lauludel leiab seda üha harvem.

    VastaKustuta