10 mai 2015

Aprillis oli asju....

Laiskus ja lohakus vohab siin blogis, seda ma ütlen. Kuu aega pausi, mis oleks võinud tont teab kui pikaks venida (viimaste päevade sutsakad ei lähe arvesse, neid ma hakkasin laduma lihtsalt seetõttu, et midagigi loetust mäletada) ja suisa pikaks ja järjepidevaks vaikimiseks kujuneda, sai nahaalselt rikutud. Või tibakese motivatsiooni juurde.
 
Kuigi ei saa väita, et asi pelgalt motivatsioonis oleks. Mõnikord trügib elu ise hoopis vahele. Kõik need vahvad inimesed, keda näeb liiga harva. Kõik need toredad paigad, kuhu tahaks üha sagedamini sattuda. Lisaks tegi Hiiumaa mu ära, mis on eriti raske juhus. Aga ma arvan, et aprillis oli üldse palju toredat, mis väärtuslikku lugemisaega röövis. Oli teatrit, kontserte
 
Foto: Sakala keskus
 
 (kontsert-õhtusöögile ootame igatahes järge!).
 
Pulm koguni...
 
Pulmaveini oksjonil oli minu minikoopia igatahes agaram ja hakkajam kui mina või mõni teine täiskasvanu :)))) Aga noh, ma kartsin ju peigmehe musi, sellest mu liigne tagasihoidlikkus, Oleks teadnud, et pruut mind suudleb, oleks innukam olnud :)
 
Oli hulganisti kohtumisi. Kaugeim neist ilmselt Ingrid - lehvitan! Oli ühe maikuu Tähekeses ilmunud lastejutu sisselugemine  jne. Ime üldse, et midagi lugeda olen saanud.
 
Samas, positiivselt poolelt läks äsja minu porgandi-süütus, mis tähendab, et nii mõnigi Tallinna ots saab nüüd raamatu meeldivas seltskonnas veedetud. Kui aus olla, siis õnnestus mul üks päev koguni bussis sadakond lehekülge nagu naksti lugeda. Mis o n ime! Sest ma olen teada tuntud sõidu ajal lugedes iiveldaja.
 
Igatahes on nüüd hea teada, et kui ma muul ajal ei saa mahti lugeda, siis iganädalaste sõitude ajal ehk siiski.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar