25 mai 2015

"Rännumehe päevik" A. Nahkor


Mine sa nüüd võta kinni, mis selle raamatuga lahti oli. Ma nii ootasin ju seda ja esikaas oma pilvepiirilt kaugustesse kiikamisega mõjus kutsuvalt...aga sisu oli sel raamatul pea olematu. Mis samas ei tähenda, et tüübil reisides sisu poleks olnud - mõni lihtsalt takerdub hilisemates mälestustes liialt olmedetailidesse, mis omakorda ei kutsu aga lugejat autoriga ühinema, vaid pigem pelutab eemale.
 
Lisaks ründas kohe esimestel lehekülgedel mind enneolematu lihtlausete müriaad, millega võib ju mõnda aega vapralt võidelda, aga üldjuhul annan sellisel puhul mina esimesena alla. Nii et sinna nahka kogu mu praamilektüür tookord läkski, aga ainult ühel otsal - õnneks olen ma enamasti end rikkalikumalt varustanud ja nii sain seegi kord päästetud.
 
Ja edasi tulid oh heldus kui head asjad... Mis omakorda näitab, et mu üdini negatiivset üldmuljet ei saanud siiski mõjutada minu kallal samal päeval toime pandud jõhkrad meditsiinilised protseduurid, vaid see pidi ikka raamat ise olema, mis end ära nullis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar