09 juuni 2015

"Minu Kambodža" Ain Parmas


Oo heldus, see oli midagi minu jaoks. Mina, kes ma Aasiast kaarega mööda käiks, võiksin suisa oma suhtumist muuta - vaat, mida teeb üks hea raamat ja hea kirjutaja.
Või oli üldse asi ikka kirjutajas? Kas ei võinud kandvam roll siin hoopiski autori elukaaslasel olla? Okei, ebaõnnestunud nali minu poolt. Tegelikult tunnen ma piiritut hingesugulust kõigiga, kes ei juhi ühtegi mootorsõidukit ja kelle ääretu antipaatia on suunatud ämblike vastu :) Ja kuna neid viimaseid painab iga teise reisiraamatu puhul ilmselt sama küsimus, mis mindki ("Oo, kõikvõimas Delfi oraakel, kas selle raamatu pildilisas poseerib mõni talumatult lopsaka karvkattega tarantel? Kas võin ma neid lehekülgi keerata südarit saamata?"), siis ma aitan teid, kallid kaasvõitlejad - siin EI ole võikaid ja sobimatuid fotosid.
Mis omakorda paneb mind ette kujutama selle paari pikki dialooge fotolisa koostamisel. Ei, tegelikult neid dialooge ei pruukinudki tekkida, sest normaalne mees, teades oma kalli kaasa vastumeelsusest, ei söandaks neid ülesvõtteid oma mälukaartidele tekitadagi. Veel vähem tõmmata näiteks ühiskasutuses olevasse arvutisse :)))
Soovitan soojalt!

5 kommentaari:

  1. Hea siis, et sa esitluse fotoshow´le ei sattunud :)

    VastaKustuta
  2. :) vedas mul seekord!
    Tulevikus ilmuvates raamatutes võiks fotolisale eelneda vastavasisuline hoiatus muide :)

    VastaKustuta
  3. Kui kristalselt aus olla, siis ämblikulaadsed tooted ei olnud fotolisa koostamisel isegi variandina laua peal ;-) Aga see on õige, et Kadri roll raamatu valmimisel on hindamatu: pigem oli ta kaasautor ja kindlasti teksti esimene toimetaja. Tööjaotus käis üldiselt nii, et mina kirjutasin, Kadri kustutas :D Aga vahel ikka kirjutas ka :-)

    VastaKustuta
  4. Oh kui hea, et nüüd võib rahulikult lugema hakata. Pole vaja ämblikke karta. Sa pole üldsegi mitte ainus, kes seda raamatut soovitab:)

    VastaKustuta
  5. Tänan, et on keegi veel, kes Aasiast ei vaimustu. Tõesti, kabuvaimustus Aasiast tundub teatud ringkondades olevat kohustuslik ja mina tunnen ennast nagu valge vares. Samuti on tore teada, et kedagi veel häirivad reisiraamatutesse topitud ämblikupildid. /porin/ Tõepoolest, kui neile nii väga meeldivad ämblikud, püüdku üks aiast ja vaadaku seda suurendusklaasiga, on vähemalt sama kole. /porina lõpp/

    VastaKustuta