02 juuni 2015

Praktilised lahendused

Meie linna koledused (jah, meie imearmsas linnas on mõned seesugusedki olemas) saavad hansapäevadeks kiire ja kerge pettemundri üll.
 
 
 




No ja sama kummalisi lahendusi leidev nagu mu kodulinn olen ka ma ise - uus elu, mis on alanud pliidita, tipnes täna veekeetjas munade keetmisega :)

P.S. Mida veel võiks veekeetjas valmistada?

7 kommentaari:

  1. Kui mul veekeetja oli, oli juhuseid, mil keetsin seal vett.
    Jah.

    VastaKustuta
  2. Ilmselt ma üritasin raamidest välja astuda - miks nad käsivad mul selles ainult vett keeta, see on nii... lame ja igav ju :)
    Saagu mäss!

    VastaKustuta
  3. Keegi pungiteoreetik ütles kunagi: "Ma ei tea, mida ma tahan, aga ma tean, kuidas seda saada."

    VastaKustuta
  4. Ma mõtlen, et piima saaks ka keeta:)

    VastaKustuta
  5. Hmmm... minu kõhutunne ütleks, et see võib kergesti põhja hakata... Su kõhutunded nii ei arva?
    Tegelikult on mul karvane tunne, et ka glögi on veekeetjas valmistatud, kuigi see vaimusähvatus ei kuulu minu arsenali :)

    VastaKustuta
  6. Ma olen reisil olles veekeetjas viinereid keetnud. Sai küll!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :) varsti on värske kartuli aeg, eks ma siis katsetan sellega ka :-D

      Kustuta