04 oktoober 2015

"Jänki seiklused Hiiumaal" Douglas Wells

Pool Eestimaad jumaldab Justin Petronet ja no lugedes seda siin, näib mulle, et sama suur osa või suuremgi veel, peaks idoliseerima (see sõna on üldse olemas?) Wellsi. Wells teeb kõike sama, mida Petrone, ainult et aastaid varem. Võimas!

Ma ei hakka ümber jutustama, ei näe mõtet. Liiga palju on seda, millel tahaks peatuda.
Minu jaoks suurim avastus oli ilmselt see, miks ma kardan tänini ilma korvita poodi siseneda. Jah, ma teen seda vahel harva, äärmisel vajadusel. Üks vajalik toode, kiirus, teadlikkus, tshahhh ja poodi sisse, asi kätte haarata, kassasse. Korras.

Põhimõtteliselt.

Aga alati on mul tunne, et olen kurjategija, patustan millegi vastu. Tunnen piinlikkust.
Kui ma nüüd lugesin, kuidas autorit sõimati korvita sisenemise eest, siis pöördusin tagasi lapsepõlve. Ilmselt sealt see ongi pärit.

Eks neid tuttavaid pisiasju oli veelgi, aga las need jääda.

Ja prügimajandus, see oli oi-oi kui tuttav.Tõesti, milleks tühjendada prügikaste, kui need saavad peagi jälle täis. Eks ole....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar