12 aprill 2016

Kiisk, droon ja till said kord kokku ühes loos


No kuidas ma jutustan siin Brasiiliast, kui meil Hiiumaal kogu aeg ja palju vägevamaid asju juhtub.
Kes iganes mind kunagi hoiatas alasti päevitamise eest, isegi sellises vanajumala seljataguses kohas nagu me siin oleme, siis just nii läkski - põrisevad juba meilgi siin droonid. Sedapuhku küll õnneks päiksevõtuilma veel polnud ja ma kõndisin sootuks ebaseksikalt punastes botikutes ja puhvaikas prügikasti vahet... aga kaugel need suvekuumad ilmadki on... Ja muidugi, kuniks neid peaasjalikult varemed ja mõisad huvitavad, pole ka väga hullu.

Lisaks käisin vahepeal vargil. Ikka kogu perega. Selleks puhuks oli suisa mandrilt rahvast appi tulnud (no päris nii hull siiski ei olnud see asi). Aga see on nüüd nii pikk jut ja läheb ajas õige kaugele tagasi, et täna ja siin ma seda ära rääkida ei jaksa. Kui ma aga kord Hiiumaa-raamatuni jõuan (aga näete ju ise, et selleni on raske jõuda, kui kogu aeg kole palju sünnib), küll ma siis selle loo ära jutustan, kohe kõige täiega.



Ah jaa, tänasest hakkas käima ka kohalik kobruleht, mille täitsa vabatahtlikult ja suure rõõmuga tellisin. See on üks kahtlane mark, ma tean. Samas ei ole ma endiselt võõrdunud kombest iga päev "Sakala" lehele põigata. Aiman, et seda võib küll üha harvem hakata juhtuma.

Juuresoleval pildil on lihtsalt meeleoluloov ja esteetiline väärtus - eelpoolmainitet vargusega pole suitsukiisad siiski kuidagi seotud, tulid teised täitsa ausalt Kärdla Kalaärist.


Olud on meil siin rasked - iga suutäis tuleb loodusest ise üles leida ja koju tuua. Hetkel on hitiks iga salat, mis sisaldab nurmenukku ja mingit tundmatut laugulist.

2 kommentaari:

  1. Oot-oot, mis lugu nende droonidega siis on? Andke andeks, ma siin mägede vahel ei näe niukseid asjandusi. Et ongi nii, et võivad su hoovi lennata ja salvestada????? Ma ei taha uskuda :-(

    VastaKustuta
  2. Ega ma ole nende tegemistesse eriti süvenenud, kuigi karta on, et kui nendega tahta, siis on võimalik kõvasti pahandust teha.
    Meie puhul ilmselt oli huvi rohkem mõisa kõrvalhoonete vastu, see et meie endi elu kõige selle keskel, lihtsalt paratamatus. Ja konkreetsed tegijad, kui ma nüüd ei eksi, siis teistegi Hiiumaa mõisate kohal toimetamas, seega pole väga viga. Kui lihtsalt kuskil suvalised droone lennutama hakkavad, siis läheb juba rohkem ebamugavaks olemine.

    VastaKustuta